Укрпошта не планує підвищувати тарифи на міжнародні відправлення
Національний поштовий оператор "Укрпошта" не планує підвищувати тарифи на доставку міжнародних відправлень.
Про це написав на своїй сторінці у Facebook генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський.
"Укрпошта, розуміючи свою важливу роль в забезпеченні експорту для малого та середнього бізнесу, особистих потреб громадян, прийняла рішення не припиняти відправку з України, а також не змінювати тарифи, попри зростаючі витрати", - заявив він.
За його словами, в умовах повного закриття пасажирського авіасполучення в Україні, яке використовувалось для транспортування відправлень, Укрпошта планує запровадити інші шляхи доставки. Мова йде про такі маршрути: вантажні рейси Turkish Airlines 4-5 разів на тиждень; транзит Укрпошта разом з Компанією Елерон та AirBaltic з аеропорту Жуляни, а з 3 квітня – з аеропорту Львова. "Таким чином ми забезпечимо регулярне вантажне сполучення для ваших відправлень до Європи та США. Також, регулярно вже ходять наземні маршрути до Молдови, Румунії Польщі, Латвії, Естонії, Словаччини, Чехії та інших близьких географічно країн", - розповів Смілянський.
"Сьогодні на території України майже немає залишків невідправленої пошти. Завдяки рішенню від пошти Нідерландів та авіакомпанії KLM ми налагодили сполучення з ключовими країнами Латинської Америки, Африки та Океанії. Проблемними залишаються напрямки Австралії та маленьких острівних держав", - зазначив гендиректор Укрпошти.
Він також повідомив, що витрати на транспортування пошти в країну призначення зросли в 2-3 рази, проте Укрпошта ухвалила рішення не вводити додаткових надбавок за доставку, а також не скасовувати дію програми лояльності для експортерів.
"Усі знижки буде збережено. Ці десятки мільйонів гривень - це наш внесок у підтримку малого та середнього бізнесу, робота якого залежить від стабільної доставки Укрпошти", - заявив гендиректор Укрпошти.
За словами Смілянського, сьогодні поштові вантажі йдуть з 1-3 перевантаженнями в транзитних хабах, а терміни транзиту між митницями України і країн призначення можуть становити від двох днів до двох, а іноді і до чотирьох, тижнів.
Компанія також розмістила на своєму сайті офіційний лист для допомоги бізнесу в поясненні клієнтам проблем з термінами доставки.
Смілянський повідомив, що з 13 березня до 1 квітня Укрпошта відправила майже 200 тисяч реєстрованих відправлень, при цьому термін з моменту здачі відправлення в одному з 11 тис. відділень поштової компанії до проходження митниці в країні призначення для 52% відправлень становить до двох тижнів.
"Ми не знаємо, скільки триватиме заборона на регулярні перевезення і карантинні заходи, проте бачимо, що в квітні робота вантажних авіаліній вирівнюється і терміни доставки скорочуватимуться", - наголосив Смілянський.
Як повідомляв Укрінформ, з 12 березня в Україні на карантин закрили навчальні й торгівельні заклади, крім продуктових магазинів, аптек, автозаправок і банків. Зупинено роботу метрополітенів у Києві, Харкові та Дніпрі, припинено міжміське й міжобласне автомобільне, залізничне та авіасполучення.
25 березня уряд запровадив на всій території України режим надзвичайної ситуації до 24 квітня.
За останніми даними у світі 1 786 769 осіб заразилися коронавірусом. З них 109 275 пацієнтів померли, 405 726- одужали.
Станом на ранок 12 квітня в Україні підтверджено 2 777 випадків COVID-19. За попередню добу отримано 266 повідомлень про нові підтверджені випадки.