Україна планує розширити географію експорту продуктів

Розширення географії експорту продуктів, приєднання України до системи HUB, імпорт харчових та дієтичних добавок, боротьба з фальсифікацією продуктів - пріоритетні напрямки співпраці Держпродспоживслужби та Американської торговельної палати в Україні.

Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба Держпродспоживслужби.

«Держпродспоживслужба докладатиме максимальних зусиль для вирішення пріоритетних завдань, які ми обговорюємо з Палатою, розвитку міжнародної співпраці та створення сприятливого бізнес-клімату в Україні», - підкреслила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Вона наголосила, що наголосила, що постійна комунікація та діалог дозволяють Службі краще допомагати бізнесу.

Зазначається, що протягом останніх шести місяців члени комітетів Американської торговельної палати з питань агропромислового комплексу, насінництва, харчової промисловості, споживчих товарів, роздрібної торгівлі та електронної комерції, телекомунікацій неодноразово зверталися до Держпродспоживслужби з проблемними питаннями, які в них виникали.

Читайте також: Американська торговельна палата назвала головну перешкоду для бізнесу в Україні

Президент Американської торговельної палати в Україні Андрій Гундер відзначив "професійний підхід та змістовний зворотній зв'язок щодо низки проблемних питань та, зокрема, шляхів їх вирішення". На його думку, спільне напрацювання дієвих механізмів регулювання у рамках робочих груп допоможе підтримати компанії та сприятиме покращенню умов для ведення бізнесу.

Як повідомляв Укрінформ, за даними Держпродспоживслужби, торік для української продукції відкрито 12 нових ринків, погоджено 35 експортних сертифікатів та пройдено 2 аудити ЄС - стосовно системи оцінки державного контролю за виробництвом риби та рибних продуктів, а також м’яса птиці та продуктів з нього.