Укравтодор довів необґрунтованість звинувачень у корупції на «Великому будівництві»

Державне агентство автомобільних доріг (Укравтодор) відкидає звинувачення у корупції під час будівництва Полтавської траси у рамках президентської програми "Велике будівництво".

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Укравтодору у Фейсбуці.

"Наразі всі закиди у бік Укравтодору і "Великого будівництва" будуються виключно на припущеннях, чутках або відвертій брехні. Прикро, що пусті за аргументами звинувачення ми чуємо і від Центру протидії корупції та, зокрема, Віталія Шабуніна", - наголосили у відомстві.

Зокрема, йдеться про заяву Шабуніна про 20% корупційної маржі на ремонті полтавської траси (оплаченого з Фонду протидії COVID-19). Зазначається, що реальних фактів корупції не було надано за майже півтора роки, упродовж яких працює нова команда Укравтодору.

У відомстві нагадують, що у 2020 році йому вдалося завершити 10-річний довгобуд на так званій Полтавській трасі – 80-кілометровій ділянці дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський. Чотири смуги траси отримали нове покриття, а сама дорога розширена до першої категорії. Крім того, ця ділянка дороги оновлювалася у рамках проєкту Світового банку, тому визначення підрядника на відкритих торгах відбулося за правилами цієї міжнародної організації.

"Методологія закупівель МФО (міжнародних фінансових організацій – ред.) – це еталонна практика, адже вона орієнтована на попередження корупційних ризиків, баланс кількісних і якісних критеріїв відбору, а також на жорсткі вимоги на етапі прекваліфікації. Закупівлі за правилами МФО – це те, до чого прагне Укравтодор на українському дорожньому ринку. Розмови про корупцію тут мають підкріплюватися реальними фактами та доказами", - пояснюють у відомстві.

Читайте також: Укравтодор розпочав роботи на 215 об'єктах

Пресслужба нагадує, що у 2020 році на дороги державного значення було витрачено 82 млрд грн і збудовано та оновлено 4 056 км доріг, 158 штучних споруд, розпочато будівництво Запорізького мосту. Вартість об’єктів порівняно з 2019 роком знизилася на 19%.

"І на фоні завершених по всій країні об’єктів, закиди про "40% відкати" чи "20% маржу" звучать безглуздо", - зауважують в Укравтодорі.

Як повідомляв Укрінформ, раніше заступник голови Офісу Президента та координатор "Великого будівництва" Кирило Тимошенко озвучив план президентьскої програми, згідно з яким при збереженні нинішніх темпів ремонту автошляхів до кінця 2023 року в Україні буде відновлена ​​вся мережа загальнодержавних доріг України.