Креативна економіка в Україні зростає попри коронавірус – Милованов
Креативна економіка в Україні є однією з трьох, які продовжують зростати попри коронавірус.
Про це повідомив президент Київської школи економіки Тимофій Милованов під час презентації дослідження «Креативні індустрії: вплив на розвиток економіки України», передає кореспондент Укрінформу.
«Креативна економіка – це сьогодні 3,9% всієї валової доданої вартості, 3,8% зайнятості, 30% експорту всіх послуг, 30% на рік середньорічне зростання за три роки, 1 гривня капіталовкладень у креативну індустрію генерує 1,9-3,2 грн у ВВП. Це дуже великий показник. Це схожі речі з інфраструктурою, а інфраструктура вважається найбільш важливим місцем для капіталовкладень держави», - сказав Милованов.
Водночас він зазначив, що експорт послуг зростає в Україні.
«Ми експортуємо метал і зерно, і це більшість наших переваг, більшість нашого експорту, але ми також починаємо експортувати послуги і відсоток послуг в експорті постійно нарощується. Тому ці 30% експорту всіх послуг означають, що це дійсно одна з тих галузей, де є зростання економічне. 30% на рік середньорічного зростання за останні роки - це теж показник того, що, попри проблеми, наприклад, навіть на ковід, який б’є по всьому, ця галузь продовжує зростати. У нас є три галузі в Україні, які не реагують на кризи і продовжують зростати. Одна з них - це ІТ, друга – агро, і з’явилась третя – креативні індустрії», - акцентував Милованов.
Він припустив, що ця галузь має можливість з часом стати першою, передовою галуззю в Україні.
«Для мене це напрямок, де ми зростаємо, де ми можемо дати робочі місця, дати можливість людям стати успішними і заможними. Для мене це індустрії, які будуть розвиватися попри все в Україні і будуть створювати шалені позитивні ефекти не тільки економічні, а й культурні, інноваційні», - додав він.
Дослідження «Конкурентоспроможна економіка України» на замовлення та у співпраці з Міністерством культури та інформаційної політики, за підтримки програми USAID підготувала Київська школа економіки. Воно фокусується на таких показниках, як обсяг експорту та імпорту товарів у сфері креативних індустрій, найбільші креативні сектори за обсягом створеної доданої вартості, вплив збільшення капіталу в секторах креативних індустрій.