Майже 70% українців готові переплачувати за товари і послуги для доброчесних компаній
У 2020 році лише 55% українців завжди звертали увагу на рівень доброчесності приватних компаній при купівлі товарів та послуг і 66% погодились переплачувати за репутацію.
Про це свідчать результати опитування UNIC за 2020 рік на тему: «Чи готові українці власним вибором сприяти поширенню доброчесності в бізнесі?», презентованого в Укрінформі.
«Всього в опитуванні було задіяно понад 1 тис. респондентів. А проводилось воно компанією Pro-Consulting в рамках фінансової підтримки антикорупційної ініціативи Європейського Союзу», - розповіла голова секретаріату UNIC Антоніна Прудко.
За її словами, наявність внутрішніх політик, які стосуються заборони хабарництва, та інших принципів доброчесності в компаніях була важлива лише для 60% опитаних українців у 2020 році. 12,3% повідомили, що це не важливо під час купівлі товарів чи отримання послуг.
Також 40% респондентів розповіли, що готові платити більше, зокрема на 10-20%, за товари та послуги, що надаються компаніями, в яких високий рівень доброчесності. Ще 26% вагались у бік «так», 9% - у бік «ні». У той час як 25% опитаних сказали, що переплачувати за репутацію відмовляються.
Крім того, 35,6% українців, опитаних у ході дослідження, під час купівлі товару чи послуг звертають увагу насамперед на ціну, 56,4% - на якість та 8% - на місце знаходження, а точніше наявність товару/послуг поруч з місцем проживання.
«Також 80% респондентів зауважили, що компанії, які працюють доброчесно і прозоро, і в них все гаразд, повинні отримувати підтримку держави. Зокрема, це певні пільги, адміністративні спрощення та переваги в кредитуванні», - додала Прудко.