МХП інвестував у мережу онлайн-ресторанів Foodz Ukraine
Food tech cтартап Foodz Ukraine залучив інвестиції на розвиток бізнесу від агроіндустріального холдингу МХП.
Про це повідомили у пресслужбі холдингу, передає Укрінформ.
Як зазначається у повідомленні, контроль за Foodz залишився у засновників, Дениса та Яни Кривенків. МХП отримав близько 20% компанії. Суму угоди сторони не розголошують.
«В рамках співпраці відбулося два раунди інвестицій. На етапі тестування гіпотез, ми переконались, що бізнес-модель працює. Далі ми відслідковували ріст кількості замовлень та провели другий транш фінансування компанії. МХП прагне поглиблювати відносини з ресторанним бізнесом та наблизити компанію безпосередньо до споживача. Ми переконані, що бізнес у форматі dark kitchen, який зараз активно росте у всьому світі, має перспективи в Україні», - прокоментував радник голови правління МХП Дмитро Зозуля.
Компанія Foodz розвиває мережу онлайн-ресторанів у Києві з початку 2020 року. Пілотний проєкт засновники бізнесу запускали самостійно. Після підтвердження життєздатності бізнес-моделі компанія залучила зовнішні інвестиції. З початку 2020 року в Foodz інвестовано понад $2 млн.
«МХП виступає не тільки як інвестор, але й як стратегічний партнер, який ділиться власною експертизою у питаннях розвитку бізнесу. Залучення МХП у якості інвестора дозволить швидшими темпами розвивати бізнес та розширювати мережу віртуальних ресторанів в інших містах країни. Наш фокус на даному етапі розвитку зосереджений на зростанні клієнтської бази та кількості замовлень, налаштуванні системи поставок та вдосконаленні ІТ-інфраструктури», - зазначив генеральний директор Foodz Ukraine Денис Кривенко.
З початку заснування бізнесу Foodz відкрила 15 кухонь у столиці. Серед них — десять власних і п’ять у партнерстві з Glovo. Клієнтська база зросла до 100 тис. споживачів. У 2020 році об’єм продажів компанії досяг 35 млн грн, а ресторанами опрацьовано близько 100 тис. замовлень.
Зараз у Foodz працює понад 220 працівників, мережа покриває весь Київ, а під її управлінням знаходяться 12 брендів ресторанів: Greenbar Cafe, Супчик Салатик, Шанхайський Кіт, Chackmak Doner, PokeOke та інші.
В Києві споживачі мають можливість здійснити замовлення їжі через додатки Glovo та Bolt Food.
Як повідомлялося, з 2020 року МХП взяв курс трансформації із сировинної компанії в кулінарну. МХП трансформує бізнес таким чином, щоб люди змогли не тільки отримати продукцію високої якості, але і заощадити свій час.
Фото: МХП