Бізнес з країнами Азії: посол України в Японії дав порадив вітчизняним підприємцям
Українські підприємці для налагодження економічних зв'язків мають враховувати специфіку та особливості країн Азії.
Таку думку висловив посол України в Японії Сергій Корсунський під час обговорення "Як будувати відносини з країнами Азії: економіка, дипломатія, культурні особливості”, передає кореспондент Укрінформу.
“Що мені зрозуміло, особливо, стало зрозуміло працюючи в Токіо, що наші підприємці... що вони не дуже уявляють собі специфіку цих країн, ті нюанси, які встановлені в ділових взаємовідносинах: як треба себе презентувати, позиціонувати і як діяти”, - зазначив посол.
Під час заходу Консунський презентував свою книгу “Як будувати відносини з країнами Азії”, в якій намагався розповісти про регіон і його специфіку.
“Якщо ми розглядаємо регіон Азії, як потенційно економічно важливий, а це інвестиції, торгівля, якісь технологічні речі, то нам треба розуміти, як себе треба там поводити, як будувати ці відносини”, - наголосив дипломат.
Для прикладу Корсунський звернув увагу на велику вагу публічних висловлювань кампанії та довіри споживача в Японії.
“Україна постачає цього року 600 т меду в Японію. Це втричі більше порівняно з 20-м роком… бо коли тут японці знайшли компанію, якій вони довіряють з точку зору сертифікації продукції, то закупівля втричі зростає, тому що це питання довіри надзвичайно важливе”, - зауважив посол.
Як повідомляв Укрінформ, у серпні посол України в Японії Корсунський прогнозував, що товарообіг із Японією цьогоріч зросте на 30 відсотків.