За півтора року на іноземні ринки вийшли 137 українських компаній
Упродовж півтора року за сприяння МЗС України та в межах виконання економічного пріоритету Стратегії зовнішньополітичної діяльності 137 українським компаніям вдалося вийти на іноземні ринки.
Про це міністр закордонних справ Дмитро Кулеба повідомив на онлайн-брифінгу, передає кореспондент Укрінформу.
«За півтора року роботи уряду 137 українських компаній розпочали роботу на іноземних ринках за сприяння МЗС і закордонних дипломатичних установ України», - зазначив очільник зовнішньополітичного відомства.
Кулеба повідомив, що МЗС у співпраці з Держпродспоживслужбою відкрило або поновило доступ на ринки для 59 товарних груп у 18 країнах світу.
За його словами, створення нових економічних можливостей для українських експортерів та залучення інвесторів є одним із шести ключових пріоритетів Стратегії зовнішньополітичної діяльності.
Серед останніх досягнень МЗС в економічному напрямі діяльності його очільник виділив відкриття ринків меду та продукції бджільництва в Катарі, молочної продукції - в Туреччині, м’яса птиці - в Ліберії , м’яса птиці і яєць - у Японії.
У цьому зв’язку міністр повідомив про підписання документа, який затвердив масштабні зміни в МЗС на напрямі допомоги бізнесу, залучення інвестицій та розвитку торгівлі — йдеться про Порядок діяльності відділів з економічних питань у складі закордонних дипломатичних установ.
За його словами, цей документ уперше регулює конкретні показники, а саме кількість відкритих ринків для груп українських товарів, кількість організованих дипломатами зустрічей українських компаній з іноземними партнерами з переліком назв компаній, які вийшли на ринок іноземної країни, обсяг залучених інвестицій тощо.
«Ми запроваджуємо в МЗС ефективні практики, які вже працюють у корпоративному секторі. Цим документом, який я підписав, ми закріпили ці процедури інституційно, хоча вже рік працюємо за ними, але підписання цього документа – це по суті завершення цієї реформи, її остаточна інституціоналізація в МЗС», - підкреслив міністр.
Як повідомлялося, міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба у липні заявив про затвердження РНБО Стратегії зовнішньополітичної діяльності, одним із напрямів якої є просування українського експорту і залучення іноземних інвестицій.