Будівельними е-послугами на порталі «Дія» задоволені 74% користувачів – Мінцифри

Будівельними електронними послугами на порталі «Дія» задоволені 74% користувачів.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації у Фейсбуці.

Зазначається, що Мінцифри опитало 25 тис. користувачів, які отримали послуги на порталі «Дія». З них74% залишилися задоволені роботою з будівельними е-послугами, а 22% оцінили якість послуг, як задовільну. Крім цього, 77% опитаних вважають, що електронні будівельні послуги в «Дії» сприяють боротьбі з корупцією у сфері будівництва.

Зараз на порталі доступні 12 будівельних послуг. Єдина державна електронна система у сфері будівництва (ЄДЕССБ), новий реєстр та будівельні послуги на порталі «Дія» реалізуються у співпраці Мінцифри з Міністерством розвитку громад та територій за підтримки USAID/UK aid проєкту «TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах».

Читайте також: У Харкові аварійний Жихорський міст включили до «Великого будівництва»

Як повідомляв Укрінформ, експериментальний проєкт із запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва стартував в Україні у липні 2020 року. У червні 2021 року Кабмін затвердив порядок ведення ЄДЕССБ, який встановлює єдині норми створення електронних документів, а також надання та отримання адміністративних та інших послуг у сфері будівництва.