Відвідуваність ТРЦ у червоних зонах впала на 30-50%
Після посилення карантинних заходів в Україні відвідуваність торговельно-розважальних центрів зменшилася в середньому на половину, а продажі подекуди впали на 80%.
Як повідомляє кореспондент Укрінформу, про на пресконференції на тему: “Перші результати роботи ритейлу та ТРЦ під час карантину” сказав голова правління Асоціації ритейлерів України Андрій Жук.
За словами Жука, люди не лише рідше відвідують ТЦ й ТРЦ, а й відкладають покупки, притримуючи гроші “до кращих часів”. Як наслідок, значних збитків зазнають не тільки підприємства ритейлу та їхні орендатори, а й бюджети всіх рівнів. Наводячи за приклад одну з великих компаній фешн-ритейлу, він зазначив, що за місяць її роботи в червоній зоні державний та місцеві бюджети втрачають до 40 мільйонів гривень податків.
При цьому учасники пресконференції особливо наголошували, що листопад і грудень - найважливіші місяці року для ритейлу. Оскільки обсяги продажів в цей період зазвичай суттєво зростають. Цього ж року, за прогнозами, роздрібний товарообіг навпаки може впасти - ледь не на 60-70%.
Для покращення ситуації учасники ринку просять владу скасувати обмеження щодо відвідування ТРЦ у червоній зоні людьми, котрі мають одну дозу щеплення, а також утриматися від впровадження додаткових обмежень на місцях - понад загальнодержавні карантинні заходи, передбачені урядовою постановою.
Як повідомлялося, за правилами червоної зони відвідувачі ТРЦ мають пред'являти COVID-сертифікати. Невакцинованих не мають пускати. У столиці діти та підлітки можуть відвідувати ТРЦ тільки з батьками які щеплені або мають негативний ПЛР-тест.