Українські бренди представили продукцію на виставці Export Gateway to Africa в Стамбулі
Провідні українські виробники харчових продуктів взяли участь у міжнародній виставці Export Gateway to Africa, яка відбувалася 2-4 грудня у Стамбулі.
Виставку відвідали більше сотні делегацій з різних африканських країн, що дозволило українським компаніям представити свою продукцію, повідомляє власкор Укрінформу.
«Це дуже хороша міжнародна платформа для того, щоб український бізнес міг отримати контакти, зв’язки, можливі потенційні контракти з африканськими партнерами. Під час пандемії нашим бізнесменам не потрібно їхати до країн Африки, достатньо було приїхати в Стамбул… Наш стенд відвідали делегації Уганди, Кенії, Індії, Дубаю та інші», - розповів агентству Генеральний консул України в Стамбулі Роман Недільський.
Україна вперше бере участь у цьому міжнародному проєкті.
«Віримо, що ця практика буде продовжена в наступному році і ми як Генконсульство України в Стамбулі, як МЗС України будемо сприяти українському бізнесу для того, щоб просувати наші товари на африканський ринок. Це дуже хороший приклад державно-приватного партнерства», - додає дипломат.
Українські виробники харчової продукції участю у виставці задоволені, бо українською продукцією цікавляться та відзначають її якість.
Як повідомляв Укрінформ, експорт агропродовольчої продукції у січні-вересні 2021 року склав 18,2 млрд дол. США, що на 2,6 млрд дол. США або майже на 17% перевищило відповідний показник 9 місяців 2020-го.
Визначальними позиціями у товарній структурі вітчизняного агропродовольчого експорту є зернові та олійні культури, олія, залишки і відходи, а також м’ясопродукти. Їх сукупна частка становить понад 85% в аграрному експорті. Основними ринками збуту є чотири регіони – країни Азії, Європейського Союзу, Африки та СНД. Загалом на них припадає більш як 97% вартості українського експорту сільгосппродукції. Обсяги експорту до країн Африки склали 2,327 млрд дол. США – 13% від загального експорту аграрної продукції.