Розпочався тендер на будівництво першої ділянки Київської обхідної дороги
Міністерство інфраструктури України розпочало конкурсний відбір компанії, яка будуватиме першу ділянку Київської обхідної дороги - 18-кілометровий відрізок від траси М-07 Київ – Ковель – Ягодин до М-06 Київ – Чоп.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Мінінфраструктури у Фейсбуці.
Зазначається, що нова дорога матиме категорію Іа. У ході будівництва також буде зведено 9 штучних споруд: два мости, шість шляхопроводів та одну естакаду.
Відбір виконавця робіт для будівництва проєктних ділянок КОД пройде в три етапи: І етап – вираження зацікавленості; ІІ етап – подання кваліфікаційних пропозицій; ІІІ етап – оцінка комерційних пропозицій Учасників.
Такий порядок документів відповідає стандартним процедурам, які застосовуються на проєктах ЄІБ, ЄБРР та Світового банку.
Подання пропозиції та участь у відборі здійснюється через майданчик «Playtender», за посиланням. Майданчик є сертифікованим у системі ProZorro, а програмна розробка є адаптованою до умов експерименту. Це спростить вихід на український ринок міжнародних гравців, які мають досвід втілення аналогічних за масштабом проєктів та можуть залучити додаткове довгострокове фінансування для будівництва.
У міністерстві нагадують, що 6 грудня Кабінет Міністрів України затвердив проєкт Постанови «Про реалізацію експериментального проєкту будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва»
Новозбудована об'їзна дорога об’єднає усі міжнародні траси, які зараз транзитом проходять через місто. Вона складатиметься з 7 ділянок та великого мостового переходу південніше Києва.
Як повідомляв Укрінформ, проєкт нової обхідної дороги Києва Укравтодор презентував у серпні 2020 року. Нова дорога навколо столиці буде побудована у формі напівкільця і матиме довжину майже 150 км. Дорога складатиметься з 6 ділянок та сполучить траси: М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса, Н-01 Київ – Знам’янка, Н-08 Бориспіль – Маріуполь, М-03 Київ – Харків та М-01 Київ – Чернігів. Проєкт також передбачає будівництво мостового переходу з підходами через річку Дніпро довжиною понад 25 км, з них 5,9 км – сам міст.
Повністю завершити роботи з будівництва Київської об’їзної дороги планується впродовж 5-6 років за умов стабільного фінансування, загальна вартість проєкту становить 85 млрд грн.