Вибір-2021: українці визнали Moneyveo сервісом онлайн-кредитування року
У столиці відбулося нагородження найкращих компаній та брендів на вітчизняному ринку — міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року 2021». Фінансова компанія Moneyveo отримала найвищу оцінку від журі й споживачів у номінації «Онлайн-кредитування року».
Про це Укрінформу повідомили в пресслужбі фінтех-компанії.
Зазначається, що комплексна оцінка складалася з суми результатів досліджень споживчих вподобань (40% респондентів), голосів експертної ради, представників провідних рекламних агенцій, журі та оргкомітету фестивалю (60% від загальної кількості голосів). Сукупно компанія отримала 23,6 бала — найвищий результат серед учасників обраної категорії.
“Нам дуже приємно, що вибір українців та експертного журі співпав, і ми підтвердили звання лідера сфери онлайн-кредитування в Україні. У 2021 році наша команда робила все можливе і необхідне, аби користувач отримав ще більш зручний та доступний сервіс фінансової допомоги. Кожна наша розробка, ідея, фіча направлена на покращення послуги і взаємодії з нашим клієнтом. Перемога у подібних конкурсах є яскравим доказом нашої першості на ринку і чудовим мотиватором для вдосконалення”, – прокоментувала подію СЕО Moneyveo Альона Андронікова.
Всеукраїнське маркетингове дослідження лідерів споживацьких уподобань провела команда міжнародної організації Ipsos Ukraine за допомогою методики, розробленої компанією Fеstivals International (США). Вона дала комплексну оцінку позиції товарів, послуг та компаній на українському ринку.
Спеціальна комісія здійснювала онлайн-опитування серед українців, які проживають у Києві (350 респондентів) і в інших великих містах України (1000 опитуваних). А саме визначала якість товарів та послуг брендів-лауреатів, рівень їх споживання, впізнаваності на ринку та інші чинники, які впливають на споживацькі інтереси й результати голосування.
Компанії мали змогу взяти участь у змаганні за лідерство в одній з існуючих категорій або створити власну за запитом.
«Цього року ми спостерігали яскраву зацікавленість у лідерстві серед торгових марок та компаній, що встигли зарекомендувати себе, але раніше не почувалися так упевнено у питанні першості на ринку. Ринку, сповненого мінливих рішень та умов, що значно ускладнювали збереження лідерських позицій… Бачимо, що конкуренція у рамках кожної номінації урізноманітнилася та посилилася, а споживач обирав з-поміж більшої кількості гравців ринку», – зазначила національний менеджер конкурсу «Вибір року» в Україні та Республіці Білорусь Анна Руденко.
Повідомляється також, що Moneyveo здобуває нагороду «Вибір року» вже вп’яте. На рахунку компанії безліч інших титулів і відзнак міжнародного та національного масштабів. Наприклад: «Бренд року», «Українська народна премія», «Зірка якості», дипломи «Найкращий сервіс онлайн-кредитування» (PaySpace Magazine), «Лідер Року 2020» тощо.
Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» започаткований у 2001 році. Нагорода «Вибір року» — атрибут успішного бренду, який сприяє його впізнаваності серед мільйонів українців. Це символ довіри споживачів та переконливий доказ професіоналізму найкращих представників бізнесу в Україні. Місія конкурсу – допомогти компаніям прокомунікувати першість на ринку, а споживачам – полегшити вибір товарів та послуг й купувати лише найкраще.
Фото: Moneyveo