Продаж квитків онлайн зріс до 68,5% - Укрзалізниця
Частка квитків, придбаних через онлайн-сервіси Укразалізниці, минулого року сягнула 68,5%.
Про це повідомляє пресслужба УЗ, передає Укрінформ.
"Пасажири АТ «Укрзалізниця» все частіше купують квитки через електронні сервіси. Частка електронних квитків за підсумками 2021 року складає 68,5% від загального обсягу. Продажі квитків онлайн значно зросли у грудні минулого року - до 77%", - йдеться у повідомленні.
Загалом у 2021 році пасажири АТ «Укрзалізниця» придбали 28,8 мільйонів квитків на поїзди через онлайн-сервіси та каси.
Укрзалізниця продовжує розвиток онлайн-сервісів, зокрема протягом останнього місяця разом з Visa повернули 10% коштів за проїзні документи, придбані у чат-ботах УЗ у Viber, Telegram, Facebook Messenger та Apple Messages. Також онлайн можна купити квитки карткою «єПідтримка».
АТ «Укрзалізниця» впровадило оформлення квитків онлайн у 2012 році. З того часу частка продажів квитків онлайн зростає щорічно: для порівняння, за 2020 рік пасажири придбали онлайн 61,5% квитків.