Росія втратить понад 50 мільярдів рублів на рекламі через вторгнення в Україну
Росія втратить на рекламному ринку понад 50 мільярдів рублів через вторгнення в Україну.
Як передає Укрінформ, про це Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки повідомляє у Фейсбуці.
"У топ-30 найбільших рекламодавців Росії більше половини - іноземні бренди. 13 з 16 вже заявили про вихід з Росії, призупинення бізнесу. У тому числі про зняття всієї реклами", - зазначають у Центрі.
Згідно з інформацією російських аналітиків за минулий рік, втрати рекламного ринку в рф серед найбільших рекламодавців становитимуть не менше ніж 51 млрд рублів.
До компаній, які долучилися до цього мінусу, належать Nestle, PepsiCo, Procter&Gamble, Volkswagen, L’oreal, Mars, McDonalds, Bayer та інші.
У Центрі стратегічних комунікацій наголошують, що вихід цих та решти великих компаній пов'язаний не із санкціями, а винятково з "токсичністю" росії, з якою не хочуть себе асоціювати світові бренди.
Як повідомляв Укрінформ, за два тижні російського вторгнення в Україну кількість санкцій проти росіїсягнули майже 6 тисяч. Це більше, ніж в Ірані та Північній Кореї.