Як зареєструвати юридичну особу та ФОП під час війни - роз’яснення Мін’юсту
У Міністерстві юстиції України розповіли про особливості та порядок державної реєстрації осіб та фізичних осіб-підприємців у період воєнного стану.
Як передає Укрінформ, про це інформує відомство у Фейсбуці.
Зокрема, зазначається, що в умовах воєнного стану з огляду на необхідність забезпечення достовірності відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Мін’юстом реалізовано можливість проведення найбільш нагальних реєстраційних дій. А саме - державної реєстрації створення благодійних організацій та громадських формувань та змін до відомостей про них; зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю; зміни місцезнаходження юридичної особи; органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів), а також акціонерних товариств, які є банками; зміни видів економічної діяльності фізичних осіб - підприємців та припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
Більш детальну інформацію можна отримати, звернувшись до суб’єктів надання адміністративних послуг у регіонах.
У міністерстві інформують, що продовжують роботу над розширенням кола суб’єктів державної реєстрації та видів адміністративних послуг, що надаються на території України, де відсутні бойові дії.
Також у Мін’юсті просять ставитися з розумінням до тимчасових обмежень та незручностей, пов’язаних із проведенням державної реєстрації в умовах воєнного стану.
Як повідомлялося, 24 лютого президент рф володимир путін оголосив про початок повномасштабного вторгнення до України. Російські війська обстрілюють та знищують ключові об'єкти інфраструктури, здійснюють масовані обстріли житлових районів українських міст та селищ з використанням артилерії, реактивних систем залпового вогню та балістичних ракет.