Платформа Mediahub допомагає Мінфіну популяризувати військові облігації
Міністерство фінансів спільно з комунікаційною платформою Mediahub проводять рекламну кампанію з популяризації військових ОВДП серед потенційних інвесторів в Україні.
Про це Укрінформу повідомили в компанії Mediahub.
Зокрема, фахівці Mediahub допомогли зі створенням рекламної стратегії та сайту bonds.gov.ua.
“Роботу з популяризації військових облігацій ми розпочали ще на початку квітня. Коли ж стратегія, креативні матеріали та сайт були готові, ми почали рекламну кампанію - орієнтувалися на інструменти, які дають найбільше охоплення не за усі гроші світу, а також на таргетування саме на ті цільові аудиторії, які цікавляться інвестиціями», - розповів Роман Пересунько, керуючий партнер Mediahub.
Фото з сайту bonds.gov.ua
Він також подякував контрагентам, які часом надавали свої ресурси або ж ефір безкоштовно - щоб про військові облігації дізналися більше людей та закликав потенційних інвесторів активніше купувати ці фінансові інструменти для підтримки бюджету під час війни.
«Ми долучили до популяризації військових облігацій Укргазбанк і не збираємося зупинятися», - запевнив Пересунько.
Як повідомлялося, 5 липня Мінфін залучив майже 128 млн грн від продажу військових облігацій. Усього інвесторам запропонували 3 випуски військових облігацій, номіновані у гривні - 3 місяці зі ставкою 9,5%; 6 місяців зі ставкою 10%; 1 рік зі ставкою 11%. Найбільший попит мали тримісячні папери, від продажу яких держава отримала 82 млн грн.
Всього від початку повномасштабного вторгнення росії було проведено 62 аукціони, на яких, завдяки випуску військових облігацій, до державного бюджету залучили понад 105 млрд гривень.
Перше фото: novoeizdanie.com