Соціальні ініціативи бізнесу: досвід бренду «Олідетрим»

PR

Кожна покупка «Олідетрим 2000» в аптеці автоматично дорівнювала «донату» у розмірі 50% на благодійність

Перші місяці після початку військового вторгнення бізнес всіляко підтримував державу, перераховуючи не тільки податки, але й надаючи пряму фінансову допомогу армії. Та згодом ця підтримка трансформувалася у нові соціально-бізнесові ідеї. Компанії та бренди почали шукати креативні рішення, щоб продовжувати системно допомогати. 

Одним з таких рішень став всеукраїнський проєкт «Підтримай себе — підтримай Україну» від бренду вітаміну D3  “Олідетрим”. Ініціатива передбачала автоматичне відрахування 50% коштів з продажів кожної упаковки вітаміну D3 «Олідетрим 2000». Зібрана сума пішла на закупівлю реанімобілів, оснащених спеціальним обладнанням: дефібриляторами, апаратами штучної вентиляції легень, моніторами пацієнта тощо.

Коли “покупка” дорівнює “донат”

Основна ідея була в тому, щоб обʼєднати потреби громадян та бізнесу з користю для суспільства. Зрозуміло, що у важкі часи потрібно піклуватися про власне здоров'я навіть більше ніж у мирний час, аби мати сили та ресурс підтримувати свою високу працездатність та витривалість в умовах війни.

Як відомо, вітамін D3 є надзвичайно важливим для організму людини, особливо в умовах надзвичайних фізичних та емоційних навантажень, коли імунітет стрімко знижується і людина відчуває нестачу сил, погано спить та має нервові розлади. Це лише деякі з наслідків дефіциту вітаміну D3 в організмі. 

Враховуючи той стрес, який оточує всіх, заклик приділяти власному здоров’ю  більше уваги й піклуватися про себе є актуальним. Тому ідея компанії-виробника знайшла відгук у споживачів. Адже кожна покупка «Олідетрим 2000» в аптеці автоматично дорівнювала «донату» у розмірі 50% на благодійність  (а саме, на купівлю реанімобілів), а також піклуванням про себе на благо власного здоровʼя. 

Починаючи з 15 серпня українці купили загалом 27 872 упаковки “Олідетрим 2000” та зібрали таким чином 3,7 млн грн. Ці кошти відразу було спрямовано на закупівлю реанімобілів, оснащених спеціальним обладнанням: дефібриляторами, апаратами штучної вентиляції легенів, моніторами пацієнта .

“Про ініціативу своєї улюбленої торгової марки я дізналася в аптечній мережі, де зазвичай купую препарат “Олідетрим 2000”, і вирішила підтримати ініціативу купівлею кількох додаткових упаковок, адже використовую його постійно”, - розповідає в коментарі Укрінформу 50-літня киянка Ольга П. 

За словами жінки, вона кілька останніх років приймає препарат “Олідетрим 2000” за призначенням свого лікаря як комплексну підтримку жіночого здоровʼя. У її випадку препарат не тільки якісно доповнює гормоно замісну терапію, а й служить додатковим джерелом енергії у боротьбі зі стресом та підвищеним психо-емоційним навантаженням. 

“Усі ми, хочемо того чи ні, боляче та гостро реагуємо на стрес. Розуміючи, що на наших жіночих плечах сьогодні лежить велика відповідальність за організацію надійного і міцного “тилу” я особисто прийняла рішення економити на всьому, тільки не на власному здоровʼї. Тим більше, “Олідетрим” дозволив поєднати в моєму рішенні дві цілі - турботу про себе і тих, хто цього зараз дуже потребує”, - відмітила наша співрозмовниця.

Потрібно зазначити, що препарат “Олідетрим 2000” займає понад 20% ринку (в дорослій категорії споживачів D3 серед препаратів, які відпускаються без рецепта). При цьому вітамін D3 — найбільш популярний продукт серед жінок. Лікарі активно призначають його у комплексних програмах  підтримки жіночого здоровʼя. За результатами дослідження Gradus Research, 61% жінок віком від 18 до 60 років за останній рік вживали вітамін D3, а 68% з них вживають його більше одного разу на рік. Тож солідна клієнтська база дозволяла сподіватися на успіх благодійного проєкту. Власне, свідома активність споживачів та підтримка ініціативи медичною спільнотою, аптечними мережами й партнерами по всій країні дали змогу достроково зібрати потрібну суму.

Більше техніки для медиків - більше врятованих життів

Отже, зібравши зазначену суму бренд “Олідетрим”“закупив та відразу передав миколаївським медикам п'ять реанімобілів. 

У компанії повідомили, що реанімобілі були придбані в Європі. Причому пошук цих авто був досить непростим та розпочався одразу з анонсом проєкту. Річ у тому, що з огляду на дефіцит сьогодні оперативно знайти реанімобілі за кордоном — достатньо складне завдання. Автівки відрізняються за класом, якістю та оснащенням медичним обладнанням всередині. Однак медичний транспорт знайшли, додатково оснастили та передали до Міської лікарні № 5 міста Миколаєва через невідкладну потребу місцевих медичних закладів прифронтового регіону. Приєднався до заходу передачі реанімобілів лікарні і голова  Миколаївської обласної державної адміністрації Віталій Кім. Він зауважив, що реанімобілі — це найбільш гостра потреба міста зараз, адже машини постійно виходять з ладу та втрачаються. Також, за словами Кіма, Миколаєву потрібні засоби індивідуального захисту, зимова гума та вантажівки.

«З огляду на специфіку закладу та виклики сьогодення, нині частіше виникає необхідність у перевезенні хворих, які перебувають у тяжкому стані, — розповідає директорка міської лікарні № 5 Олена Терентьєва. — Наш медичний автопарк не оновлювався багато десятків років». 

Кожен виїзд реанімобіля — це врятоване життя. «Будь-яке перевезення хворого рятує життя, оскільки здійснюється з метою транспортування пацієнта до того місця, де він зможе отримати спеціалізовану допомогу», — додає Олена Терентьєва. 

Реанімобілі є надважливою складовою медичної допомоги. Водночас, за даними Міністерства охорони здоров'я України, за останні 6 місяців із ладу виведено близько 90 автомобілів екстреної медичної допомоги, ще 241 - втрачено.