Укрзалізниця повертатиме повну вартість квитків після відправлення потяга
Із 25 березня набрали чинності зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України. Вони дозволяють Укрзалізниці повернути пасажиру повну вартість квитка після відправлення потяга.
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на пресслужбу УЗ у Телеграмі.
«Правила, якими ми керувались раніше, були прийняті ще в 2006 році, а останні зміни в них вносились у 2019 році: вони вже не відповідали сучасним потребам пасажирів та залізниці і обмежували нас у наданні якісного сервісу перевезень», - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що зміни дозволяють повернути пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарти, якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда.
Також можна повертати повну вартість квитка (а не 10%, як було раніше) після відправлення поїзда (не більш як за годину після відправлення; вартість плацкарти при цьому не повертається, а повернення квитка після відправлення можливе тільки офлайн).
Крім цього, спрощений процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів. Раніше, згідно з правилами, оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, тепер процедуру можна перенести в онлайн.
Введена нова категорія поїздів, яка раніше юридично не існувала - місцеві поїзди, пристосовані для з’єднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначений порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.
Водночас новими змінами врегульовані питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси та уточнений порядок оплати за перевезення собак і дрібних кімнатних тварин.
Як повідомлялося, Укрзалізниця модернізувала інклюзивний електропоїзд, який із 28 березня почне курсувати маршрутом №804/803/806/805 Львів – Рівне – Львів.