Колцентр для атомників ЗАЕС за рік роботи опрацював понад 16 тисяч звернень
Працівники колцентру для атомників, що залишилися на тимчасово окупованій території, за рік роботи опрацювали 16,5 тис. звернень.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє НАЕК "Енергоатом" у Фейсбуці.
"Працівниці відділу колдоговірного регулювання та соціальних питань виконавчої дирекції з персоналу ДП «НАЕК «Енергоатом» спільно із фахівцями Запорізької АЕС вже дали відповідь на близько 16,5 тис. запитань, озвучених телефоном або надісланих на електронну пошту", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що статистика не враховує звернення, надіслані через соцмережі.
Найбільше звернень - майже 6,9 тис. - стосувалися оформлення відпустки. Щодо режиму роботи та змін у робочому графіку надійшло понад 1,8 тис. питань, отримання матеріальної допомоги – майже тисяча звернень.
По 900 звернень стосувалися переходу працівників ЗАЕС на вимушений простій та фінансових питань.
Як повідомлялося, 6 жовтня 2022 року Енергоатом запустив колцентр для консультативної допомоги працівникам компанії, які опинилися на тимчасово окупованій Росією території.