В Ощадбанку попередили про можливі перебої в роботі POS-терміналів та банкоматів
Деякі банкомати, термінали самообслуговування та POS-термінали Ощадбанку можуть не працювати через відсутність зв’язку.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Ощадбанку у Фейсбуці.
"Наші партнери з компанії Kyivstar роблять все для вирішення технічних питань. Незважаючи на це, всі сервіси Ощаду, не повʼязані з Київстаром, працюють стабільно", - йдеться в повідомленні.
В Ощадбанку зазначили, що стабільно працює контакт-центр. Для звʼязку також можна скористатись чатботом у Мобільному Ощаді або сервісом «дзвінок з сайта банку».
Як повідомляв Укрінформ, вранці 12 грудня користувачі масово заявили про масштабний збій у роботі оператора зв'язку "Київстар". Відсутній мобільний зв'язок та інтернет. Також неможливо увійти у мобільний застосунок. Сайт компанії не працює. Окрім цього, збій у мережі Київстару частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів ПриватБанку, але не на всю мережу.