Став відомий список торгових марок і компаній №1 за версією головної бізнес-премії України
Перелік найкращих торгових марок, компаній і торговельних мереж, який щорічно оголошує міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року», є авторитетним джерелом інформації та довідником з якості для споживачів. А отримання відзнаки «Вибір року» - важливою подією для будь-якого бізнесу.
Список складається на основі маркетингового дослідження споживчих уподобань, проведеного Ipsos в Україні. У дослідженні беруть участь респонденти з усіх регіонів країни.
Крім того, на першість у кожній із номінацій також впливають результати опитування ради експертів, рекламної комісії, медійного журі та оргкомітету. Рада експертів складається з представників різних галузей економіки, реклами та маркетингу. Рекламна комісія оцінює креативність та ефективність рекламних кампаній. Медійне журі бере до уваги присутність і популярність брендів у медіа. Оргкомітет визначає відповідність брендів критеріям конкурсу.
Переможці бізнес-премії отримують медаль «Вибір року». Цей атрибут товарів і компаній №1 добре відомий споживачам. За даними Ipsos в Україні, 90,1% опитаних впізнають медаль «Вибір року», а у Києві таких - 93,7%.
Використання медалі «Вибір року» посилює впізнаваність торгових марок і компаній у момент покупок. Так, майже 40% опитаних (найбільша частка) відповіли, що у групі товарів, представленій в магазині, звернуть увагу на позиції, які відмічені медаллю «Вибір року», тобто товари зі статусом №1.
Крім того, всі переможці стають учасниками національної рекламної кампанії, яка включає інформування про компанії, виробників і торгові марки №1 за версією «Вибір року» у медіа, соцмережах і просторі міста.
Список переможців міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» 2023:
Виробник модульних будинків року - SCANDI
Розробка та виробництво систем захисту та безпеки року (військове та цивільне призначення) – Kvertus
Оптичні товари року - SOLENTE
Сервіс земельних інвестицій року - ZEMINVEST
Манікюрна витяжка року українського виробництва - ÜLKA
Світлодіодні лінзи для авто року - AMS Automotive Systems
Автосервіс року з ремонту та обслуговування турбін і паливної системи - TurboSTO
Крем для рук року - Nivea
Косметика для догляду за обличчям року - Nivea
Декоративна косметика року для очей - Mary Kay
Декоративна косметика року для губ - Mary Kay
Автобусні тури року - Аккорд-тур
Виробник року хлібобулочних виробів - КИЇВХЛІБ
Фарба року українського виробництва - Kolorit
Пральна машина року - LG Electronics
Холодильник року - LG Electronics
Кондиціонер року - LG Electronics
Майонез року - Королівський смак
Телевізор року економ-класу - KIVI
Мультиварка року - Tefal
Електрогриль року - Tefal
Посуд року для приготування їжі - Tefal
Електрочайник року - Tefal
Мультипіч року - Tefal
Робот-пилосос року - Rowenta
Кухонні товари року - Фрекен БОК
Девелоперська компанія року в передмісті Києва - Будівельна група СИНЕРГІЯ
Житловий комплекс бізнес–класу року в передмісті Києва - Синергія Сіті
Житловий комплекс комфорт–класу року в Києві - Нова Англія (девелопер – ROYAL HOUSE)
Садова техніка року - STIHL
Мотопили року - STIHL
Шоколад року - Millennium
Мережа центрів косметології та лазерної епіляції року - Лазерхауз
Шкільні рюкзаки та ранці року - Kite
Національна мережа торговельних центрів - Епіцентр
Препарат року (в таблетках) для лікування геморою - Детралекс
Венотонік року в таблетках - Детралекс
Мережа аптек року - Аптека АНЦ
Протеїновий коктейль року - Herbalife
Дієтичні добавки року - Herbalife
Програма для корекції та зниження маси тіла - Herbalife
Український бренд року одягу для жінок - VOVK
Мережа барбершопів року (чоловіча перукарня з додатковим набором послуг) - ЦирульниК Barbershop
Виробник профільних систем для металопластикових дверей та вікон року - REHAU
Петро Волинюк, спеціаліст відділу маркетингу LG Electronics Україна:
«Бути першим - це означає у дечому виходити за власні межі та пропонувати рішення, які випереджають час. Сьогодні ера технологій. Якщо не створювати інноваційних пропозицій, можна швидко залишитися позаду. У липні компанія представила довгострокову стратегію «Бачення майбутнього 2030». Ми хочемо об'єднати весь досвід клієнтів та вийти за рамки побутової техніки. Наша компанія й надалі буде відштовхуватись від потреб користувачів, адже наше завдання - підтримувати баланс стилю, технологій, практичності та їхніх запитів, який ми вже створили».
Вікторія Зоря-Яценко, генеральна директорка Mary Kay (Україна):
«Ми пишаємо, що цього року Mary Kay (Україна) продовжує відновлювати свій бізнес після того, як нас всіх сколихнуло повномасштабне вторгнення. І вже у 2023 році рівень відновлення сягнув об’ємів довоєнного періоду, що говорить про ефективне управління та стратегію діяльності в умовах високої нестабільності та невизначеності. Ми продовжуємо вчитись і динамічно реагувати на ринкові та економічні зміни всередині нашої держави, ми знаходимось в постійному розвитку та пошуку нових можливостей та навчились оперативно реагувати та управляти ризиками. Отримання нагороди «Вибір року» стало свідченням для нас, що ми не лише відповідаємо очікуванням наших споживачів, але і перевершуємо їх з-поміж інших брендів. Для нас це можливість впевнитись, що ми маємо високий рівень лояльності клієнта до нашої продукції та бренду в цілому. Безумовно, «Вибір року» залишається однією з найпрестижніших нагород в Україні, яка демонструє вибір споживачів, їхню відданість бренду та лояльність».
Збір заявок на участь у «Вибір року» в Україні 2024 відкритий. Щоб потрапити до числа номінантів у своїй товарній категорії, заповніть анкету на сайті міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року».