Італія просуватиме бренд «Зроблено в Україні» на торгових майданчиках - Мінекономіки

Фото

Італія допоможе українським виробникам вийти на світові ринки, а також просуватиме бренд «Зроблено в Україні» на торгових майданчиках.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Мінекономіки.

«Домовились про те, що Італія надасть експертів, які допоможуть Україні просувати бренд Made in Ukraine за прикладом того, як це відбувалося в Італії два десятки років тому. Також італійські партнери запропонували допомогти із просуванням українських виробників на таких торгових майданчиках, як Amazon та інші. Щиро вдячні Адольфо Урсо за його підтримку і готовність допомогти нам у реалізації політики Made in Ukraine, просуванні вітчизняних продуктів на зовнішні ринки та розширенні наших експортних можливостей», - розповіла перший віцепрем’єр-міністр України - міністр економіки України Юлія Свириденко.

Під час зустрічі в межах Саміту міністрів країн G7 щодо промисловості, технологій та інновацій перший віцепрем’єр-міністр України - міністр економіки України Юлія Свириденко та міністр підприємств та виробництва Італії Адольфо Урсо також обговорили перспективи залучення італійського приватного сектора до відновлення української економіки, спільні проєкти у сфері логістики, виробництва та інші.

«Для нас вкрай важливо залучати іноземних інвесторів на український ринок, як повертати тих, які залишили український ринок з початку повномасштабного вторгнення, так і тих, хто не працював в Україні, але розглядає цю можливість. В першу чергу, інвестиції у реальний сектор та локалізацію виробництв», - сказала Свириденко.

Читайте також: Українські підприємці зможуть використовувати у своїх торговельних марках назву держави та герб

Як повідомлялося, 26 січня 2024 року Президент України Володимир Зеленський підписав указ про створення Всеукраїнської економічної платформи "Зроблено в Україні". Вона має стати майданчиком для забезпечення ефективного діалогу та об'єднання зусиль влади й бізнесу, стимулювання ділової активності українських виробників, популяризації та просування українського продукту, покращення інвестиційного клімату, створення економічних умов для відновлення, модернізації й зростання економіки України, а також для заохочення повернення громадян України з-за кордону.

Фото: Мінекономіки