Кількість безконтактних платіжних операцій щороку зростає - Сенс Банк

За два роки кількість оплат клієнтів Сенс Банку, здійснених за допомогою девайсів, зросла на 12% і наразі становить 45% від загальної кількості розрахунків карткою. 

Про це Укрінформу повідомили в пресслужбі Сенс Банку.

“Статистика українського Sense Bank підтверджує тенденції, зафіксовані у нещодавньому звіті Національного Банку України  про те, що українці продовжують віддавати перевагу безготівковим оплатам. Так, за два роки кількість оплат, здійснених клієнтами банку за допомогою девайсів, зросла на 12% і наразі становить 45% від загальної кількості розрахунків карткою”, - йдеться у повідомленні.

За словами Олександра Поддєрьогіна, начальника Управління транзакційних продуктів Сенс Банку, на сьогодні 96% платіжних карток Сенс Банку оснащені безконтактною технологією, що дозволяє клієнтам швидко розрахуватися в торгових мережах. Фізичні ж носії карток здебільшого потрібні для зняття готівки у банкоматі. 

“Однак і тут спостерігається вплив розвитку безконтактних технологій — наприклад, кількість таких операцій, здійснених безконтактно, в Сенс Банку зросла з 12% у 2022 році до 17% у 2024”, - відмітив Поддєрьогін. 

При цьому, попри швидку діджитилізацію сервісів в Україні, говорити про повне зникнення фізичних карток поки зарано. 

“Фізичні носії карток ще деякий час залишатимуться важливим елементом фінансових послуг, однак їхня роль може поступово зменшуватися через розвиток цифрових технологій і зміну споживчих звичок. Таким чином, майбутнє фізичних носіїв платіжних карток може бути обмеженим, але їхнє повне зникнення у найближчому майбутньому малоймовірне”, - зауважив Поддєрьогін. 

Як повідомлялося, раніше у Sense Bank розповіли, що за рік завдяки програмі лояльності Cash’U Club клієнти накопичили 96,7 млн грн кешбеку.

Матеріал розміщено згідно з пунктом 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 і Закону України №2849-IX від 31.03.2023 та на підставі рахунку.

п.3 ст.9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996: Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова «реклама».