Відключення світла: після скарг споживачів на графіки НКРЕКП звернувся до обленерго
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) вимагає від операторів системи розподілу електроенергії забезпечити достовірне та своєчасне інформування споживачів про відключення, їх обсяги та актуальність складених графіків.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба регулятора.
"З метою дотримання принципу соціальної справедливості, зменшення соціальної напруженості та впровадження коректних графіків відключень регулятор вимагає від ОСР забезпечити належне, достовірне та своєчасне інформування споживачів про перерви в електропостачанні відповідно до вимог постанови НКРЕКП від 26.03.2022 № 349 "Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що НКРЕКП отримує велику кількість скарг від споживачів щодо неналежної комунікації обленерго у питаннях обмежень електропостачання. У зв'язку із цим регулятор попереджає керівників ОСР про персональну відповідальність за недотримання принципу недискримінаційності при застосуванні розвантажувальних відключень споживачів.
Водночас НКРЕКП просить споживачів із розумінням поставитись до тимчасових кроків з обмеження електропостачання та, у разі виявлення недостовірної інформації щодо перерв в електроживленні, наданої/оприлюдненої оператором системи розподілу, повідомляти обленерго про такі факти, щоб воно актуалізувало інформацію.
Як повідомлялося, у липні Державна інспекція енергетичного нагляду провела перевірки застосування графіків погодинних відключень (ГПВ) у шести областях. У ході перевірок встановлено, що в усіх областях не забезпечено максимально можливий рівномірний розподіл обсягів зниження споживання між споживачами.
При цьому на Житомирщині зафіксовані численні випадки невиконання команд диспетчерів НЕК "Укренерго" про запровадження ГПВ.