Українські компанії подали 18 тисяч заявок на реєстрацію торгівельних марок - Опендатабот

З початку 2024 року українські компанії подали 18 008 заявок на реєстрацію торгівельних марок, найбільше – на рекламування та підприємницьку діяльність.

Про це повідомив Опендатабот, передає Укрінформ.

«267 692 заявки на реєстрацію торгових марок було подано в Україні за останні 10 років <…> Цьогоріч вже подано 18 008 заявок за 9 місяців», - йдеться в повідомленні.

Найчастіше бізнес бажає зареєструвати торгові марки на рекламування та підприємницьку діяльність — 37,4% від усіх заявок. До трійки найбільш запитаних також потрапили ТМ, пов’язані з освітою і розважальними послугами (13,9%), та торгові марки на фармацевтичні, медичні, ветеринарні препарати та гербіциди (11,1%).

Найбільшу кількість заявок на реєстрацію торгових марок за весь час подали кондитерська корпорація «Рошен» - 1 396, ПрАТ «Оболонь» – 1 043 та компанія Rozetka.ua - 886.

Читайте також: Опендатабот відкрив доступ до статутів понад 850 тисяч українських компаній

Як повідомлялося, з початку року Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за порушення законодавства України у сфері реклами наклала штрафів на суму понад 1 млн грн.