Майже 80% українців готові взяти участь у виборах-2019

Опитування

Переважна більшість українців готова взяти участь у виборах президента та нового парламенту, що мають відбутися наступного року.

Це засвідчують результати дослідження, здійсненого Інститутом аналізу та прогнозування спільно з Аналітичною групою "Соціопрогноз" за підтримки Київського прес-клубу і презентованого в Укрінформі, повідомляє кореспондент агентства.

"Електоральна активність в Україні є досить високою. 45% опитаних відповіли, що точно пішли би на вибори президента, якби такі вибори відбулися наступної неділі. І ще 33% опитаних сказали, що швидше за все пішли би на вибори", - сказав директор Інституту аналізу та прогнозування Юрій Лісничий.

Він додав, що, відповідно до опитування, точно не пішли би на вибори, якби вони відбувалися наступної неділі, 11% респондентів. З ваганням, але сказали, що не пішли би, ще 8%. 3% ще не визначилися.

Щодо участі громадян у виборах до Верховної Ради, які заплановані на жовтень 2019 року, то збираються брати участь у голосуванні 76%.

"Скоріше так" сказали 40% громадян і "точно так" - 36% громадян. 76% - надзвичайно висока потенційна активність громадян. Тобто так само, як і в президентських виборах, голосувати збираються понад 3/4 українців. І це надзвичайно оптимістичний результат", - підкреслив директор Інституту аналізу та прогнозування.

Читайте також: “Аукціон обіцянок”: Бекешкіна розповіла про “найбільш непередбачувані” вибори

Він зазначив щодо парламентських виборів, що "точно ні", "скоріше ні" відповіли відповідно 12% і 7% - тобто близько 20%, які скептично ставляться до виборів. Завагалися з відповіддю лише 5%.

Опитування проведено з 7 по 18 грудня 2018 року в 24-х областях України та м. Києві (за винятком тимчасово окупованих територій Луганської та Донецької областей, АР Крим). Всього опитано 2022 респонденти. Стандартні відхилення при достовірних 95% і співвідношенні змінних від 0,1 : 0,9 до 0,5 : 0,5 становлять 1,36 - 2,24%. Метод отримання інформації: індивідуальне інтерв'ю за місцем проживання респондента "віч-на-віч".