У Facebook пояснили, як запобігатимуть втручанню у вибори в Україні

Ексклюзив

З наближенням президентських виборів в Україні Facebook заборонить розміщення реклами з-за меж України і посилить нагляд за виконанням правил.

Про це йдеться у відповіді пресс-служби соціальної мережі Facebook на запит власного кореспондента Укрінформу у Нью-Йорку.

“Нині на українських виборах ми плануємо тимчасово розширити нагляд за виконанням правил і заборонити розміщення передвиборчої реклами з-за кордону”, - розповів речник Facebook.

У компанії уточнили, що мають засоби для визначення, які з рекламних повідомлень та активностей походять з-за кордону.

"Передвиборчою рекламою ми вважаємо ту, що стосується політиків, політичних партій, “мобілізації виборців” та/або прагнення утримати виборців від участі у виборах. Політичні слогани і партійна символіка також входять до переліку. Ми визначаємо, що рекламне повідомлення походить з-за кордону, аналізуючи активність особи, рекламного профілю та Сторінки”, - зазначили у компанії.

Читайте також: Facebook посилює правила для політреклами під час виборів

У Facebook не стали коментувати, наскільки високою бачать загрозу втручання у вибори в Україні.

Водночас речник компанії пояснив, що можливість закордонного втручання є одним з факторів, який береться до уваги при плануванні особливої політики щодо певної країни, у якій наближаються вибори.

Як повідомлялося, Facebook оголосив про введення з 1 лютого 2019 року нової політики щодо України на передвиборчий період, яка передбачає, зокрема, заборону розміщення реклами з-за кордону.