Укрінформ запрошує міжнародних журналістів у свій ArtHub

Фото

Інформаційне агентство Укрінформ відкрите для міжнародних журналістів, що приїхали на Євробачення.

На цьому наголосив генеральний директор Укрінформу Олександр Харченко під час сьогоднішньої презентації агентства, яке готується до свого 100-річчя, українським та зарубіжним журналістам.

"Ми продовжуємо презентувати наш ArtHub для міжнародних журналістів. Дуже хвилююче, що сьогодні ми зібралися тут у Всесвітній день свободи преси. Для нас усіх це важливе свято. І напевно свобода преси має два виміри. З одного боку, наскільки держава сприяє пресі, дає їй можливість бути не інструментом пропаганди, а засобом розвитку, способом комунікації з суспільством. Другий важливий момент - наскільки самі журналісти відчувають себе вільними, відповідальними для того, щоб не бути тим інструментом пропаганди, а сприяти розвитку, реформуванню суспільства", - підкреслив Харченко.

Він додав, що два тижні Укрінформ як неофіційна локація Євробачення працюватиме з міжнародними журналістами. Тут відбуватимуться цікаві для них мистецькі зустрічі, а також події, які відкриватимуть Україну в етнографічному ракурсі. Свої культурні і мистецькі традиції представлять Крим і Закарпаття. Тут виступатиме унікальний український талант Валентин Лисенко, який презентує створений ним сучасний інструмент - електробандуру.

Нагадавши про віхи історії агентства, його керівник підкреслив, що сьогоднішній Укрінформ - це близько 4 млн відвідувачів щомісяця, це близько 300 новин щодня, це щоденні репортажі і аналітика, коментарі та інфографіка.

Як зазначалося, сайт читають на 7 мовах - українській, російській, англійській, іспанській, німецькій, китайській, французькій, тож аудиторія охоплює майже увесь світ. Найбільше Укрінформ популярний в Україні, Росії, США, Канаді, Німеччині, Італії. Він висвітлює всі теми, включно з політикою, економікою, спортом, туризмом, технологіями, навіть для діаспори є окремий розділ. Портрет користувачів різноманітний і за віком починається від 18 років. Укрінформ іде в ногу з часом, і якщо раніше його читали переважно з комп'ютерів, то нині дедалі більше користувачів - зі смартфонів, планшетів та гаджетів. У соцмережах читають Укрінформ та дивляться його відео на YouTube близько 70 тисяч користувачів.