ArtHub: іноземним журналістам презентували традиційний український одяг

Фото, відео

В ArtHub Укрінформу, офіційній локації для іноземних журналістів, які приїхали на Євробачення, відбувся показ традиційного українського жіночого одягу під назвою "Ukrainian Embroidery. Step in Time".

Як повідомляє кореспондент агентства, були представлені 10 унікальних строїв із Закарпаття, Полтавщини, Буковини, Східного Поділля, Західного Полісся та нові інтерпретації вишивки й орнаментів на сучасних сукнях.

Перед початком заходу гостей ArtHub привітав народною піснею дитячий вокально-хореографічний ансамбль "Зернятко", а вихід кожної з моделей супроводжувався мелодіями пісень українських переможниць Євробачення 2004 і 2016 років Руслани й Джамали.

Спеціально для перформансу була організована тематична зона, де кожна з моделей окрім презентації костюмів демонструвала традиційні заняття української жінки: вишивання, ткацтво, тертя маку. Учасниці заходу також співали, грали на бандурі й частували відвідувачів ArtHub пиріжками.

Як зазначили організатори, унікальні зразки старовинних костюмів спеціально для презентації надали власники галереї "Ukraina Antiqua" Ігор Турейський та Максим Очкур, а сучасна українська мода була представлена сукнями дизайнера Юлії Магдич.

За словами першого заступника міністра інформаційної політики Еміне Джапарової, основна ідея заходу полягає в тому, щоб "показати іноземним ЗМІ ту Україну, якою бачимо її ми, якою ми її відчуваємо".

"І вишиванка, і традиційний одяг, й історія, і побут — це все є частина оформлення нової нації", - наголосила вона.

У свою чергу генеральний директор проекту OUTLOOK, який виступив організатором показу, Дарія Карякіна зауважила, що завдяки подібним заходам Україна поширює свою культуру й надбання серед світової спільноти.

"Кожен із наших партнерів, який долучився до акції на волонтерських засадах, показує, що громадянське суспільство в Україні існує, розвивається, бо молодим українцям дуже хочеться показувати, якою багатогранною є Україна, поширювати нашу культуру й наші здобутки у світі... Разом ми творимо нашу нову й новітню історію України", - підкреслила Карякіна.

Нагадаємо, Українське національне інформаційне агентство "Укрінформ" стало Національним інформаційним партнером Пісенного конкурсу "Євробачення-2017". Із 1 до 14 травня ArtHub Укрінформу буде однією з локацій для роботи та спілкування представників іноземних ЗМІ.

Відео Максима Голубєва