Довгобуд біля "Лівобережної" перед Євробаченням сховають за банером
Мер Києва Віталій Кличко дав завдання підготувати до Євробачення-2017 інфраструктуру столиці на високому рівні. А біля Міжнародного виставкового центру (МВЦ), який стане ареною пісенного конкурсу, облаштувати її по-європейськи.
На цьому він наголосив під час сьогоднішнього засідання оргкомітету з підготовки до проведення Євробачення.
"Кількість гостей, які приїдуть на Євробачення, переважно з-за кордону, - 20 тисяч. І наше завдання - щоб кожен бачив Київ гарним містом. Щоб кожен, хто приїжджає, ставав нашим амбасадором. Це унікальна можливість промоції не тільки Києва, а й усієї країни. Це великий поштовх для розвитку туристичної інфраструктури нашого міста. Ми повинні сконцентруватись на ремонті доріг, облаштуванні інфраструктури біля МВЦ, набережної на Лівому березі. В планах - облаштувати Микільську Слобідку, щоб вона виглядала привабливо, станцію метро "Лівобережна", зробити великий екран біля станції метро, закривши довгобуд спеціальним банером, і прибрати незаконну торгівлю, МАФи, які перекривають рух по тротуарах. Всі підходи до МВЦ мають бути відкритими і територія біля МВЦ - зразковою. Це повинно виглядати по-європейськи", - підкреслив Віталій Кличко.
Він також наголосив на важливості заходів щодо забезпечення безпеки під час проведення Євробачення.
"Потрібно вже зараз розробляти заходи щодо можливих форс-мажорних обставин. Не треба забувати, що існує багато зацікавлених в тому, щоб Євробачення пройшло не так добре і був відповідний резонанс... Безпека є одною з ключових складових проведення Євробачення", - акцентував Кличко, додавши, що з цього питання будуть окремі, закриті засідання.
Мер також застеріг, що часу до пісенного конкурсу не так багато, тож треба прописати конкретні терміни до реалізації всіх проектів, наради щодо контролю виконання завдань проводити кілька разів на місяць.
"Нам залишилось 6 місяців для того, щоб бути стовідсотково готовими. Час дуже обмежений", - сказав Кличко.
Він підкреслив, що проведення такого конкурсу - "дуже відповідальна місія, це не тільки імідж міста Києва, а загалом - нашої держави".
"Другий такий шанс не знаю коли буде. Про проведення Євробачення повинні говорити не тільки в Києві, в країні, а й в усьому світі. І ми повинні зробити все можливе для того, щоб був якомога більший резонанс задля промоушена Києва. Це можливість отримати великий поштовх для великої програми розвитку туризму в Києві, тому що туристична галузь - одна з найбільш прибуткових, у Києва великий потенціал, і на сьогодні цей потенціал не реалізований", - сказав Кличко.