У КМДА вважають, що арешт рахунків метрополітену є спланованою диверсією

У Київській міській державній адміністрації вважають, що арешт рахунків КП "Київський метрополітен" є спланованою диверсією з метою дестабілізувати роботу одного з основних транспортних підприємств столиці. 

Про це під час брифінгу повідомив керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко, передає кореспондент Укрінформу. 

"27 травня 2016 року та 2 березня 2017 року місто зверталося до РНБО з проханням розглянути можливість введення санкцій відносно конкретної компанії. Попри наші звернення, попри порушені кримінальні провадження, які ще розслідуються органами прокуратури, на підставі постанови Київського апеляційного господарського суду рахунки КП "Київський метрополітен" заарештовані, що ставить під загрозу функціонування стратегічного підприємства, унеможливлює не тільки виплату заробітної плати працівникам, а також належну експлуатацію та ремонт у тому числі рухомого складу. Це, на наше переконання, чітко схоже на сплановану диверсію з метою дестабілізувати роботу одного з основних транспортних підприємств столиці", - сказав Бондаренко. 

Він висловив сподівання, що Кабінет міністрів, і РНБО і Генпрокуратура належно зреагують на відповідне звернення, яке подала Київська міська рада щодо застосування санкції стосовно ТОВ "Укррослізинг". "Ми очікуємо можливість введення санкцій відносно цієї компанії і на те, щоб не дати можливість безпідставно списати з рахунків комунального підприємства "Київський метрополітен" 2 мільярди гривень. Ми чітко розуміємо, що боргові зобов’язання в міста є, але вони є не в тому обсязі, в якому їх визначив суд, і перш ніж сплачувати 2 мільярди з кишень киян ми маємо чітко розібратися в законності або незаконності відповідної додаткової угоди", - наголосив він. 

Раніше Київська міська рада на своєму засіданні прийняла рішення звернутися до Верховної Ради, Кабінету міністрів та СБУ, щоб ініціювати розгляд питання щодо боргу “Київського метрополітену” на РНБО, оскільки ситуація, що склалася, може загрожувати зупинкою столичного метро. 

У 2009 році тодішня столична влада уклала договір про придбання 100 вагонів метро на умовах фінансового лізингу з компанією "Укррослізинг". У період з 2010 по 2013 роки Київ заборгував цьому підприємству майже 2 мільярди гривень.

У 2015  році Київрада почала вивчення умов і наслідків цієї угоди, а в березні минулого року звернулася до прокуратури з вимогою розслідування ситуації, що склалася, у зв’язку з претензіями "Укррослізингу".