Столичне метро з Гусем: пасажирам запропонують написати нові правила

Фото

У результаті співпраці Київського метрополітену з авторкою Надією Кушнір (Надьожна) та компанії Art Nation у столичній підземці згодом з'явиться серія Правил метро для людей від фейсбук-персонажа Гуся.

Як повідомляє кореспондент Укрінформу, презентація 9 постерів серії "Гусь у метро" відбулася 20 червня в столичному метрополітені на станції метро "Золоті ворота".

За словами радника начальника метрополітену Наталки Макогон, у столичному метрополітені давно планували осучаснити правила поведінки у метрополітені.

«Ми давно дивилися на осучаснення правил і бачимо, що Гусь найбільш популярний на сьогодні фейсбук-персонаж для тієї аудиторії, яку ми хочемо охопити. Це аудиторія молодих сучасних людей, які готові щось змінювати, готові пропонувати і готові брати участь у цих змінах. Так, це неформально, але це саме ті люди, які прибирають за своїми собаками на вулиці, які можуть зібратися на екоакцію прибрати біля свого будинку чи приєднатися до впорядкування парків. Нам хочеться, щоб ця аудиторія теж змінювала культуру поведінку в метрополітені», - зазначила Макогон, пояснюючи, чому для осучаснення правил метрополітену був обраний саме персонаж Гуся.

Презентація постерів із правилами поведінки у метро / Фото: Сірик Анатолій, Укрінформ

За її словами, на 9 презентованих стендах є частково правила, прописані й затверджені рішенням Київської міської ради, наприклад, необхідність пред'являти оригінал свого дійсного посвідчення для того, щоб скористатися пільговим проїздом, а також неформальні правила, наприклад, необхідність знімати наплічник у вагоні метрополітену.

«Для цього не потрібно ухвалювати підзаконні акти, але хотілося б, щоб люди не забували просту ввічливість», - додала Макогон.

Вона зауважила, що Гусь у метро дуже чемний і не вживає нецензурної лексики.

«Гусь в метро, скажімо так, дуже літературний, і ми теж сподіваємося, що це спровокує пасажирів бути більш ввічливими, веселішими, спокійнішими, що важливо, коли ви в метрополітені, і доброзичливішими один до одного», - зазначила Макогон.

Як повідомив генеральний продюсер групи компаній Art Nation Едуард Ахрамович, з художником автором постерів про Гуся Надією Кушнір (Надьожна) Art Nation співпрацює більше року.

«Зараз за Гусем слідкують десятки тисяч користувачів різних соцмереж, і сьогоднішній захід виводить Гуся із Інтернету, із Facebook, в наше життя», - додав Ахрамович.

У вагонах столичного метрополітену та на станціях метро постери з'являться за два-три тижні, повідомила Макогон.

Читайте також: КМДА з компанією «Visa» підписали угоду про партнерство та співробітництво

Вона також розповіла, що соціальний проект передбачає кілька етапів. Перший - відкрита виставка «Гусь в метро» у вестибюлі станції метро «Золоті ворота» та розміщення постерів у вагонах і на станціях підземки. Наступним етапом проекту з Гусем планується аналіз відгуків та створення серії правил метрополітену від пасажирів.

«Ми пропишемо детально в соцмережах хештеги, за якими можна буде присилати свої пропозиції. Буде голосування між пасажирами, між користувачами соцмереж, і вже за результатами, думаю, етап "Правила метро від пасажирів із Гусем" має з'явитися приблизно в межах двох-трьох місяців», - повідомила Макогон.

Вона також зауважила, що метрополітен співпрацює з компанією на безкоштовній основі.