В Укрзалізниці заявляють, що сервіс онлайн-продажу квитків працює у штатному режимі
На центральному залізничному вокзалі у Києві утворилися великі черги, адже пасажири не можуть отримати залізничні квитки, куплені протягом останніх двох днів через онлайн-сервіс Укрзалізниці.
Як повідомляє кореспондент Укрінформу, люди намагаються або придбати квитки на потяги, або ж вирішити питання із отриманням вже оплачених через інтернет проїзних документів.
Зокрема, пасажири скаржаться, що їхні викуплені квитки за деякий час знову з’являлися в онлайн-продажу.
"Учора купував квитки на сайті Укрзалізниці, оплатив, прийшла смска з банку, що гроші знято, але самих квитків так і не побачив. Знову заходжу на сайт Укрзалізниці й бачу, що ті квитки, які кілька хвилин тому бронював і купував, значаться як вільні. Ще раз викуповую їх, на цей раз квитки надійшли на пошту. Виходить, що гроші у першому разі "в трубу"?!" - розповів один із таких пасажирів, Дмитро.
Інша пасажирка також зазначила, що оплатила квитки, і банк, за її даними, підтвердив цю транзакцію, але квитки не надійшли, а вже за кілька хвилин оплачені нею місця в потязі були виставлені як вільні.
Водночас на брифінгу в середу директор Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан заявив, що сервіс онлайн-продажу квитків Укрзалізниці працює у штатному режимі, і з боку залізниці жодних "завислих" платежів немає.
"4 грудня на сервіс Укрзалізниці було надзвичайно велике навантаження, воно було аномальним, і тому багато пасажирів стикнулися з деякими технічними проблемами. Були дійсно проблеми, коли проходила оплата, але не надходили на електронну адресу придбані електронні квитки. Причина ж знову у тому, що було аномальне навантаження на систему. Вже станом на вчорашній вечір ці проблеми були усунуті, і на сьогодні сервіс працює у штатному режимі. Вчора ввечері всі такі випадки були локалізовані, і на сьогодні жодного випадку "завислої" оплати від пасажирів немає", - наголосив Красноштан.
Як повідомлялося, 4 грудня Укрзалізниця відкрила продаж квитків на поїзди, що вирушають після 20 грудня. У результаті навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua зросло у 6 разів. Спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження транзакції та надходження квитка на електронну пошту. Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівці Укрзалізниці наклали певні обмеження на кількість таких онлайн-операцій. Згодом Укрзалізниця повідомила, що роботу її онлайн-сервісу стабілізовано.