Під час ремонту траси на Бориспіль застосовуються нові технології
Ремонт траси, що сполучає столицю України з аеропортом і містом Бориспіль, завершать у серпні цього року. На об'єкті застосовують нові технології, зокрема, геодезичний супровід із допомогою дорожного сканера Trimble MX2.
Як передає Укрінформ, про повідомляє офіційна Фейсбук-сторінка президентської програми «Велике будівництво».
"На ремонті вперше в Україні задіяли технологію геодезичного супроводу – дорожній сканер Trimble MX2. Профіль дороги повністю оцифрували, створивши її 3D-макет. Це дозволяє більш точно фрезерувати і укладати нове покриття", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що нині на ділянці 18-34 км, від кільцевої розв’язки біля станції метро «Бориспільська» до межі міста Бориспіль, почали фрезерувати зношене дорожнє покриття та демонтувати старе бар’єрне огородження на правому проїзді траси. Рух транспорту відбувається по чотирьох смугах суміжного проїзду.
На ділянці цілодобово працюватимуть шість асфальтоукладачів у парі з перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2. Загалом у проєкті задіяні 250 дорожників та 170 одиниць спецтехніки.
Протягом ремонту повністю замінять покриття, відновлять автобусні зупинки та підземні переходи, перевлаштують опори освітлення та метеостанцій, бар’єрне огородження і знаки.
Також на трасі встановлять системи вагового контролю (WiM), здатні фіксувати швидкість, габарити та номерні знаки вантажівок.
Як повідомляв Укрінформ, координатор «Великого будівництва», заступник голови Офісу Президента Кирило Тимошенко заявляв, що за інфраструктурною програмою Володимира Зеленського протягом двох років планують повністю відновити всю систему державних доріг - понад 20 тис. кілометрів.