Транспортне кільце та паркінг замість «Метрограду»: як у Києві хочуть подолати затори
У столиці пропонують три концепції подолання заторів з метою розвантаження автомобільного трафіку.
Як передає Укрінформ, про це розповів депутат Київської міської ради, перший заступник голови постійної комісії з питань регламенту, депутатської етики та запобігання корупції Віталій Нестор, повідомляє пресслужба Київради.
«Наразі розроблено три концепції подолання заторів у столиці. Перша – зробити центральне кільце у межах вулиці Жилянської, яке проходитиме по Парковій алеї та вулиці Шота Руставелі. Друга концепція полягає у будівництві великої розв'язки у межах Кільцевої дороги на Столичному шосе. Третя – будівництво підземних стоянок у центральній частині міста», – зазначив Нестор.
За його словами, у 2020 році була проведена аналітична робота, створена робоча група і разом з експертами розроблена програма розвитку міста та збільшення пасажиропотоку у громадському транспорті з метою зменшення заторів.
Депутат наголосив, що в основі першої концепції лежить створення центрального кільця, де проходитимуть маршрути громадського транспорту. Транспортне кільце буде споруджено у радіусі двох кілометрів від центру міста. Друга концепція передбачає за 5-7 років будівництво нового мосту на лівий берег для створення транспортної розв'язки з мікрорайоном Бортничі. Водночас, в основі третьої лежить створення багатоярусних паркінгів. На місці ТЦ «Метроград» необхідно побудувати підземний паркінг з метою розвантаження центральних вулиць, можливо залучити інвесторів та запевнити їх, що інвестиції зможуть окупитися.
«Створення підземних паркінгів є необхідною складовою розбудови інфраструктури у столиці. Наразі паркування у центрі столиці коштує 35 грн за годину, а робочий день триває до 10 годин, тобто одне парко-місце приноситиме 350 грн щоденно. Водночас якщо побудувати 500 парко-місць, то прибуток складатиме 175 тис. грн в день, або 3 млн 670 грн на місяць. У підсумку один великий паркінг щомісячно приноситиме дохід 90 тис. доларів, будівництво подібної стоянки має коштувати максимум 7,5 млн доларів, щоб окупитися за сім років», – додав Нестор.
Як повідомлялося, Київ впроваджує нову інтелектуальну транспортну систему відеонагляду, яка допоможе регулювати транспортні потоки на вулицях міста та попереджати появу заторів.