У Києві в метро тимчасово не працювали щойно поповнені транспортні картки

Оновлено

На станціях Київського метрополітену із технічних причин тимчасово не працювалі транспортні картки, які були щойно поповнені.

Як передає Укрінформ, про це в Телеграмі повідомляє Київська міська державна адміністрація. 

Фахівці вже працюють над оперативним вирішенням питання.

Сплатити за проїзд можна: транспортною карткою, поїздки на якій були поповнені раніше; разовим паперовим Qr-квитком; Qr-кодом, згенерованим у додатку “Київ Цифровий”; безконтактною банківською карткою; мобільним додатком ApplePay та Google Pay.

У КМДА зауважили, що про відновлення роботи буде повідомлено додатково.

Читайте також: У «Київ Цифровий» можна перетворювати поїздки з транспортної карти на QR-квитки

Згодом, Київська міська державна адміністрація в Телеграмі повідомила, що транспортні картки знову працюють у звичайному режимі.

“Транспортні картки знову працюють у звичайному режимі! Дякуємо пасажирам за розуміння”, - йдеться в повідомленні.

Як повідомляв Укрінформ, столичне метро отримало 10 500 розкладних стільців, 1 500 ковдр та 1 500 матраців від Міжнародної організації з міграції для використання станцій як укриття під час повітряних тривог.