У столичному метро не працював QR-код, згенерований у застосунку «Київ Цифровий»
На станціях Київського метрополітену з технічних причин тимчасово не працював QR-код, згенерований у застосунку «Київ Цифровий».
Як передає Укрінформ, про це в Телеграмі повідомила Київська міська державна адміністрація.
Фахівці оператора автоматизованої системи оплати проїзду ГІОЦ намагалися якнайшвидше вирішити питання.
Про відновлення роботи QR-кодів обіцяли повідомити додатково.
Усі інші засоби оплати проїзду працювали у звичайному режимі.
Сплатити за проїзд можна було: транспортною карткою, паперовим qr-квитком, безконтактною банківською карткою, мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
Згодом у КМДА повілдомили, що QR-коди, згенеровані у застосунку «Київ Цифровий», знову працюють у метро. Фахівці усунули несправність.
Як повідомляв Укрінформ, у міський застосунок «Київ Цифровий» додана можливість перетворювати поїздки з транспортної карти на QR-квитки.