У столичному метро не працювали термінали самообслуговування
Оновлено
У Київському метро з технічних причин тимчасово не працювали комплекси самообслуговування.
Як передає Укрінформ, про це Київська міська державна адміністрація повідомляє у Телеграмі.
СНеможливо було сплатити за проїзд: транспортною карткою, qr-кодом, згенерованим у застосунку «Київ Цифровий», безконтактною банківською карткою, мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
Технічну несправність терміналів самообслуговування вже усунули. Про це Київська міська державна адміністрація повідомила у Телеграмі.
"Технічну несправність пунктів самообслуговування усунено", - ідеться у повідомленні.
Як повідомляв Укрінформ, у Києві із 9 вересня до 1 жовтня буде обмежений рух на з’їзді з Дніпровського узвозу на Набережне шосе.