У столичному метро не працювали термінали самообслуговування

Оновлено

У Київському метро з технічних причин тимчасово не працювали комплекси самообслуговування.

Як передає Укрінформ, про це Київська міська державна адміністрація повідомляє у Телеграмі.

СНеможливо було сплатити за проїзд: транспортною карткою, qr-кодом, згенерованим у застосунку «Київ Цифровий», безконтактною банківською карткою, мобільним додатком ApplePay та Google Pay.

Читайте також: Варшавське метро передало київському шість вагонів

Технічну несправність терміналів самообслуговування вже усунули. Про це Київська міська державна адміністрація повідомила у Телеграмі.

"Технічну несправність пунктів самообслуговування усунено", - ідеться у повідомленні.

Як повідомляв Укрінформ, у Києві із 9 вересня до 1 жовтня буде обмежений рух на з’їзді з Дніпровського узвозу на Набережне шосе.