Оціни поїздку у громадському транспорті: «Київ Цифровий» запускає нову опцію
У міському застосунку "Київ Цифровий" удосконалили сервіси громадського транспорту, за допомогою яких користувачі зможуть оцінювати кожну свою поїздку та лишати відгуки.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.
За словами керівника цифрової трансформації Києва і заступника голови КМДА Петра Оленича, “відтепер користувачі “Київ Цифровий” зможуть оцінювати свої поїздки у громадському транспорті".
"Нова можливість з’явилася в записах про оплату проїзду транспортною картою та QR-квитком”, - додав Оленич.
У КМДА пояснили, що коли користувач оплачує проїзд транспортною картою, то запис для оцінки з’являтиметься у стрічці вибраної карти.
У разі оплати QR-квитком оцінити поїздку можна в записі про використання квитка у стрічці новин на головному екрані.
Користувачі можуть оцінити поїздку за шкалою від 1 до 5 зірок; вказати чинники, що вплинули на оцінку; залишити відгук і додати фото.
Оцінки опрацьовуватимуть відповідно до типу транспорту. Відгуки про користування наземним громадським транспортом – автобусами, тролейбусами та трамваями – спрямують до комунального підприємства “Київпастранс”, про метро – до Київського метрополітену, про кільцеву електричку – до Укрзалізниці.
У новій версії застосунку “Київ Цифровий” також удосконалили сервіс “Рух транспорту” – додали станції кільцевої електрички.
Користувачі можуть: знаходити всі станції електрички в пошуку або на мапі; переглядати розклад курсування поїздів у будні та вихідні; дізнаватися про пересадки на інший транспорт; зберігати станції в обрані, щоб мати їх у швидкому доступі.
“Рух транспорту” інтегрується з інформаційно-аналітичною системою “Майно” та отримує дані про міський транспорт: автобуси, тролейбуси, трамваї, метро та електричку. Сервіс продовжать удосконалювати за відгуками користувачів.
У КМДА нагадали, що квитки на електричку також можна придбати в застосунку “Київ Цифровий”.
“Київ Цифровий” – це застосунок, що об’єднав головні міські сервіси та адаптував їх до умов воєнного стану. Його сервісами користуються понад 2, 5 млн містян.
Оновлену версію “Київ Цифровий” можна завантажити у App Store або Google Play.
Як повідомляв Укрінформ, у серпні застосунок "Київ Цифровий" започаткував кампанію "Задонать свій час", що об’єднує волонтерів.