Музика вихідного дня: Кримінальні танці — як, коли та з ким
Новий подкаст з циклу «Музичні історії від Укрінформу» - про танці. При цьому танці не прості, а кримінальні. Якщо може бути кримінальне чтиво, чому не може бути кримінальних танців?
Як ми до цього докотились — танцювати під пісеньки про гангстерів чи балади про кримінальних злочинців?
Є різні версії. Скажімо: все почалося з групи Paper Lace та їхнього легендарного хіта The night Chicago Died. Весела мелодія, під яку Мітч Мюррей та Пітер Келлендер вирішили оповісти про героїзм поліції в трагічному протистоянні мафії, сприяла нелогічному на перший погляд успіхові цієї британської пісні у США, Латинській Америці та Австралії. І шалено підігріла цікавість до теми. Експлуатація навколокримінальної тематики була запущена на повну.
Стиль диско, що став ледь не першим суто розважальним стилем в сучасній музиці, просто осідлав ті самі мотиви. Родоначальники італійського диско La Bionda на повну виспівували-витанцьовували свою Bandido. Супергурт Boney M на біс-перебіс у своєму суперхіті Ma Baker славив матусю Бейкер з її бандитською сімейкою (...всім стояти, я матуся Бейкер, це пограбування, і далі за текстом).
Інша історія - про Boney M. Мільйони людей по всьому світу витанцьовували під пісню El Lute з альбому Oceans of fantasy. Цю пісню крутили навіть по радянському радіо під тим осусом, що присвячена вона якомусь іспанському чи латиноамериканському революціонеру. Насправді все було трохи інакше, але ще навіть крутіше. Елеутеріо Санчес Родрігес не був ніяким революціонером, натомість був кримінальним злочинцем, внесеним до списку “найбільш розшукуваних злочинців” Іспанії і прославився найбільше тим, що після вироку за вбивство кілька разів втікав з в`язниці. За тюремними мурами він навчився читати, отримав диплом юриста і написав книгу. Продюсер Boney M Френк Фаріан прочитав історію цього персонажа в якомусь глянцевому журналі, після чого народилась пісня, а групу стала фанатом злочинця, зібрала кошти для нього та відвідали його у в’язниці.
І це лише дещиця з того, що ми розкажемо. Звісно, всі ці карколомні історії будуть супроводжуватись музичними ілюстарціями “в тему”. Як завжди, ведучими виступили Олександр Харченко та Володимир Радченко, а змонтував Роман Храбров.
Слухайте нас – не переслухаєте! А як захочете переслухати щось із попередніх історій посилання – нижче, або ж вступайте ( та друзям радьте) в групу #музичні історії на Фейсбуці.
Шукайте нас на сайті Укрінформу, Твітері та на платформах подкастів.
Також слухайте попередні випуски «Музичних історій» на Anchor та Soundcloud.
Попередні історії - тут: