Експерти Emporium розповіли, які промокоди мають найбільший попит та чого чекати в найближчі місяці

Завдяки розширенню інтернету, збільшенню числа користувачів смартфонів та змінам у способах покупок, маркетплейси та онлайн-магазини стали важливим каналом збуту для багатьох видів бізнесу. Відповідно, чим більша пропозиція, тим більше покупців обирає для себе новий спосіб покупок. Українці обирають онлайн-покупки через постійний ріст цін в країні та необхідність шукати можливості для економії. Один з найпопулярніших на сьогодні — промокоди.

Страхування по послуги стримінгових сервісів

Аналітики інформаційного порталу з промокодами Emporium зазначають, що в останні кілька місяців у сфері послуг українці найчастіше шукали промокоди для оформлення страховки. Наприклад, 2023 році українці на 43% частіше стали шукати від polis.ua промокод. Багато в чому такі тенденції пов'язують зі зміною всього страхового ринку. В умовах високої конкуренції все більша кількість страховиків пропонують клієнтам можливість отримати будь-який страховий продукт, не відвідуючи офіс.

Лише за підсумками минулого року з 5,2 млн штук оформлених автоцивілок, кількість електронних ОСЦПВ становила 3,2 млн. Тобто 61% усіх укладених договорів оформляли саме онлайн. Найчастіше активували промокод для оформлення ОСЦПВ, медичної туристичної страховки, а також нової програми страхування життя від нещасних випадків — «Бронезахист».

Що стосується стримінгових сервісів, то найчастіше запитують промокоди від Netflix, Sweet.tv, Megogo та YouTube. За оцінкою аналітиків, починаючи з 2020 року, попит на такого роду послуги виріс з 30 до 80%. Крім того, у 2023 році користувачі активно шукають промокоди для бронювання квитків, житла, екскурсійних турів.

Ситуація на ринку товарів

Найбільший попит у першому півріччі 2023 року мали промокоди на одяг та взуття, електроніку та побутову техніку, дитячі товари. Хоча динаміка зростання цін суттєво вповільнилась, звичка шукати способи зекономити лишилась. Для прикладу, промокод Moyo на emporium.com.ua в поточному році шукають в 3-4 рази частіше, ніж в минулому. Цікаво, що активують його останнім часом для покупки телевізорів та іншої великої побутової техніки, попит на яку у 2022 році впав найбільше.

В найближчі місяці аналітики не очікують суттєвих змін в купівельній поведінці українців. Єдине що вже з початку осені почали активніше купувати павербанки та різноманітні акумуляторні прилади.