Український бренд вітамінів Perla Helsa виходить на ринок Польщі в партнерстві з венчур білдером CLUST

Відомий український бренд вітамінів і дієтичних добавок Perla Helsa оголосив про співпрацю з венчур білдером CLUST та вихід на ринок Польщі. Тестуватимуть нову концепцію — holistic beauty, де будуть не тільки сапліменти, але й доглядова косметика, різні навчальні програми, консультації, марафони тощо.

Чому Perla Helsa виходить на ринок Польщі

Український бренд Perla Helsa зʼявився на ринку сапліментів у 2018 році і швидко  здобув популярність завдяки якісному продукту та ефективній стратегії просування, що була побудована на інфлюенс-маркетингу. Це сприяло швидкому масштабуванню продукції Perla Helsa в Україні: у 2020 році бренд виріс у 8 разів порівняно з 2019-м, а у 2021 році — у 4 рази порівняно з 2020-м. 

2022 рік теж за планом мав продовжити динаміку зростання, однак повномасштабна війна внесла свої корективи. У березні 2022 року компанія почала відновлювати логістику та відправляти замовлення, тоді і стало зрозуміло, що бізнес продовжує працювати незважаючи на обставини. 

Вихід на європейський ринок — логічний крок для успішного бізнесу, який прагне розвиватися. І експансію на європейський ринок у Perla Helsа вирішили розпочати з Польщі, оскільки вона є найближчою в культурному плані та прихищає наразі близько 2 мільйонів українців, частина з яких знайома з брендом. 

Про партнерство Perla Helsa і CLUST та зони відповідальності

Представники Perla Helsa і CLUST зазначають, що співпраця розпочалась ще в березні 2023 року з комунікації між засновниками компаній Денисом Сахаровим (CEO Perla Helsa) і Русланом Тимофєєвим (Founder & CEO CLUST). 

«Наша співпраця з CLUST — це не про гроші, а про смарт-інвестицію. Просто знайти гроші в мене була можливість, але я затягував з тим, щоб просто “брати і вкладати” кошти. Мені потрібна була команда з досвідом в e-commerce і роботі з іноземними ринками. Мені важливо мислити однаково і однаково бачити майбутнє. В цьому з CLUST у нас повний метч», — коментує Денис Сахаров.

Отже компанії взаємодіють на засадах партнерства. CLUST як кофаундер проєкту Perla в Польщі надає:

  • інвестиції;
  • ресурси — локальний продакшн, платіжна інфраструктура, логістика, допомога з підбором команди;
  • експертизу — практики та підходи з побудови операційного менеджменту.

При цьому мажоритарна частка залишається у фаундера, венчур білдер CLUST виступає як співзасновник. 

«Співпраця між CLUST і Perla Helsa — це поєднання наших сильних сторін: жаги Дениса створювати high quality продукти, його досвід з побудови стратегії, інфлюенс-маркетингу, продакт-менеджменту — зі сторони Perla Helsa. А зі сторони CLUST — операційний досвід, швидкість у тестуванні гіпотез, логістика, робота з локальними командами по всьому світу, експертиза в тому, як вибудовувати глобальний бізнес на сотні мільйонів доларів», — коментує Руслан Тимофєєв, засновник CLUST.

У Польщі бренд інсуватиме під назвою Perla. Після офіційного запуску команда планує використовувати інструмент залучення клієнтів, в якому є експертом на українському ринку, — і це інфлюенс-маркетинг. Вже зараз в Perla розробляють стратегії взаємодії з лідерами думок, стратегії рекламних кампаній у Facebook, TikTok, Google тощо. 

Для реалізації стратегії та розвитку холістичної екосистеми Perla в Польщі наразі шукають операційного директора (СОО).

Матеріал розміщено згідно пункту 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 та Закону України №2849-IX від 31.03.2023 та на підставі рахунку №0000209 від 15.03.2024.

п.3 ст.9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996: Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова "реклама".