Що за номер 0-800 та для кого він підходить? Вигоди та відмінності

Реклама

Які можливості надає номер 0-800

0-800 — це багатоканальний віртуальний номер, зв'язок за яким здійснюється через Інтернет, а саме за допомогою SIP-телефонії. Номер 0-800 доступний у межах України та не призначений для викликів з-за кордону. Дзвінки на 0800 з мобільних або стаціонарних номерів у межах нашої країни безкоштовні.

Віртуальний номер підходить майже всім сферам бізнесу (фінанси, страхування та консалтинг, туризм, медицина, юридичні послуги, реклама, ІТ тощо), які надають консультації або здійснюють продажі у телефонному режимі та прагнуть розвитку і зростання прибутків.

Номер 0-800 призначений тільки для прийому вхідних викликів, дзвонити з нього неможливо. Тому це чудове рішення для побудови гарячих ліній, ліній підтримки для потенційних та діючих абонентів у будь-якій сфері.

Користувачі послуги “Номер 0-800” можуть зручно організувати клієнтську службу підтримки, гарячу лінію, кол-центр, канал маркетингових досліджень, зв'язок з філіями компанії у різних регіонах країни і т.д.

Які переваги 0-800 надає бізнесу

  1. Збільшення кількості звернень. Єдиний номер легко запам'ятовується, тож клієнти дзвонитимуть на нього з більшою готовністю, ніж якщо ви будете використовувати багато різних номерів.
  2. Доступність для аудиторії. Ваші клієнти можуть зателефонувати на 0-800 з номера будь-якого українського оператора навіть за відсутності коштів на рахунку, що робить його більш доступним.
  3. Розподіл вхідних дзвінків. При одночасному надходженні на номер 0-800 багатьох дзвінків від клієнтів система автоматично розподіляє їх між співробітниками компанії залежно від цілей та встановлених алгоритмів.
  4. Індивідуальність та гнучкість. Телефонна лінія 0-800 дозволяє налаштувати індивідуальний та гнучкий режим роботи, завдяки чому ваша організація може приймати дзвінки цілодобово або у визначений час.
  5. Формування позитивного іміджу. Застосування багатоканального номеру 0-800 дає клієнтам зрозуміти, що компанія працює в масштабах всієї країни.
  6. Розширення потенційної аудиторії. Подзвонивши на 0-800 з метою отримати консультацію, клієнт може заразом прийняти рішення придбати ваш товар чи послугу та одразу їх замовити.
  7. Формування лояльності клієнтів. Підключити номер 0-800 мають змогу тільки юридичні особи, які надали відповідні документи, що формує довіру клієнтів ще до початку співпраці з вашою компанією.
  8. Збереження номеру при зміні фізичної адреси. Куди б не переїхала ваша компанія, ви не втратите контакти з вашими клієнтами.

Як підключити номер 0-800 для свого бізнесу

Якщо ви бажаєте скористатися можливостями віртуального номеру 0-800, фахівці компанії “Макснет” готові здійснити підключення послуги. Для її замовлення перш за все необхідно надіслати заявку оператору або звернутися до сервісно-інформаційного центру провайдера. Оператор докладно проконсультує вас та уточнить деталі для вибору відповідної конфігурації. Наступний крок — укладання договору, підключення та налаштування номеру 0-800, після чого ви можете одразу користуватися ним.