Ukraine Now: Кабмін ухвалив єдиний бренд України
Кабінет Міністрів України ухвалив на засіданні в четвер єдиний бренд України, якого не було за роки незалежності.
На цьому наголосив під час засідання уряду Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Взагалі є дивним те, що у нас 27 років нашої незалежності не було бренду України. І зараз ми зробили перший крок для того, щоби брендувати країну і зробити єдину рамку, і найголовніше - що ми можемо працювати з цим брендом з різними цільовими аудиторіями, з різними тематиками і, дійсно, відкривати всі можливості нашої прекрасної країни і робити це саме зараз... Сьогодні в Україні, 10 травня 2018 року, з'явився бренд України - Ukraine Now", - оголосив Гройсман.
Він подякував Міністерству інформаційної політики, всій команді, включно з міжнародними партнерами, що працювала над проектом.
"Команда уряду, Міністерства інформаційної політики спільно з багатьма нашими партнерами працювали над створенням бренду України. Сьогодні фактично ця робота завершена", - сказав Прем'єр-міністр.
Держсекретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко зробив презентацію колективної роботи, яка тривала майже рік, щодо створення бренду України.
"Вперше технічні завдання для відкритих і прозорих конкурсів грунтуються на серйозних дослідженнях цільової аудиторії, на яку й орієнтований єдиний бренд. Адже саме іноземці є тією аудиторією, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей, країну свободи, нових емоцій", - зазначив Біденко.
Він додав, що таке дослідження було проведено британськими експертами в рамках співпраці з урядом Великобританії. І включало в себе 6 фокус-груп Великобританії, Німеччини і Польщі, які показали кілька концепцій промоції України. На початкових етапах розробки до цього процесу долучився Конрад Бьорд, який керував знаменитою кампанією просування Великобританії під назвою GREAT. У розробці остаточного варіанту бренду взяли участь саме українські експерти і креативники. Учасникам конкурсу були надані результати дослідження і було запропоновано дати свої ідеї або пропозиції щодо доопрацювання тих рекомендацій, які були отримані від британців.
За словами Біденка, робота тривала впродовж 9 місяців. Перед остаточним рішенням варіанти бренду були ще раз протестовані за сприяння Офісу з інвестицій на цільових аудиторіях.
"Спираючись на ці результати і на власну експертну думку, комісія визнала переможцем варіант бренду Ukraine Now, створений українським агентством Banda Agency", - сказав держсекретар Мінінформполітики.
Він зазначив також, на основі цього єдиного парасолькового бренду, що містить ключові елементи комунікації, буде розроблений модульний бренд-бук, яким можуть скористатися будь-які органи влади, підприємства, громадські організації за умови дотримання технічних стандартів.
"Це означає єдиний голос України по всьому світу", - підкреслив Біденко.