Партії вже витратили півмільярда на рекламні борди до виборів - КВУ
Політичні партії та потенційні кандидати у президенти за останні чотири місяці витратили більше півмільярда гривень на рекламну кампанію тільки у вигляді білбордів та сітілайтів.
Про це заявив гендиректор ВГО "Комітет виборців України" Олексій Кошель, виступаючи на міжнародній конференції "Гроші в політиці: як політичні партії готуються до виборів", повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Для того, щоб політична партія проводила повноцінну кампанію лише зовнішньої реклами, потрібно для однієї партії 18 млн гривень на місяць. Хтось із партій вів повноцінну кампанію, хтось часткову кампанію, але загалом, за нашими підрахунками, лише на бордову кампанію, тобто на борди і сітілайти, за останні чотири місяці потенційні кандидати (у президенти - ред.) витратили близько півмільярда гривень", - зазначив він.
За його словами, ця сума є дуже великою і "неспівмірною" з тими цифрами, які подають партії у фінансових звітах до НАЗК.
У цьому зв'язку Кошель зауважив, що справді є всі підозри в тому, що партії використовують тіньові схеми фінансування реклами.
Голова КВУ також розповів, що лідерами серед партій, які одними з перших розпочали рекламну кампанію і витратили найбільше коштів на неї, є "Основа", "Батьківщина" та Аграрна партія.
Як відомо, чергові вибори президента України заплановані на останню неділю березня 2019 року.