“Батьківщина" за три місяці пустила на рекламу 25 мільйонів
Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" у другому кварталі цього року витратило на рекламну та медійну діяльність понад 25 мільйонів гривень, що у 206 разів більше порівняно з попереднім звітним періодом.
Про це зазначила під час презентації результатів аналізу звітів політпартій член НАЗК Наталія Корчак, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Партія "Батьківщина" в рази активізувалась у фінансуванні такої діяльності. Мабуть, це було пов'язано з тою програмою, яка була презентована Тимошенко", - зазначила вона.
Так, "Батьківщина" витратила у другому кварталі 2018 року 25 184 323, 70 грн, а у першому - 122 168,19.
Також зросли витрати у "Опозиційного блоку". За перший квартал звітного періоду витрати на пропагандистську діяльність (інформаційну, рекламну, видавничу, поліграфічну) становили 636 214,61 грн, у другому - 6 859 810,55 грн.
Об'єднання "Самопоміч" у першому кварталі 2018 року витратило на цю діяльність 3 355 655,51 грн, у другому - 6 624 656,50 грн; Радикальна партія Ляшка - 548 347,57 грн у першому кварталі та 6 518 993,99 грн у другому кварталі, Блок Петра Порошенка "Солідарність" - 2 901 463,95 грн у першому кварталі та 3 452 068,14 грн у другому кварталі. "Народний фронт" у першому кварталі не зазначив витрат на пропагандистську діяльність, в другому - 999 599,20 грн.