Спільний авіапростір з ЄС: Криклій сказав, коли можуть підписати угоду

У Міністерстві інфраструктури розраховують на підписання угоди про Спільний авіаційний простір між Україною, Європейським Союзом та його державами-членами у другій половині червня цього року.

Як передає Укрінформ, про це сказав міністр інфраструктури Владислав Криклій, повідомляє пресслужба відомства.

«Процес підготовки до підписання угоди про Спільний авіаційний простір з ЄС триває. Як для нас, так і для європейської сторони найскоріше укладення цієї угоди є одним із головних спільних завдань на сьогодні. Розраховуємо на її підписання вже у другій половині червня», - зазначив Криклій.

За його словами, підписання угоди про Спільний авіаційний простір з ЄС дасть змогу наблизити українських авіаперевізників до європейських, зняти монополію на окремі маршрути, встановлені двосторонніми договорами, та полегшити відкриття нових.

Читайте також: Шмигаль розраховує, що перегляд Угоди про асоціацію Україна-ЄС завершиться цьогоріч

«Підписуючи угоду про САП, ми беремо на себе зобов’язання привести у відповідність до європейських стандартів українське законодавство у сфері безпеки польотів, організації повітряного руху та захисту довкілля. У майбутньому як і українська, так і європейська сторона матимуть необмежені комерційні права на виконання польотів всередині України та між Україною та ЄС. Це дозволить не лише суттєво підвищити конкуренцію на ринку, а й сприятиме зниженню цін на квитки», - пояснив міністр.

Укладення угоди сприятиме також швидшому відновленню ринку авіаперевезень внаслідок коронакризи та розвитку внутрішніх авіанапрямків.

Криклій зауважив, що зі свого боку Україна виконала всі покладені на неї зобов’язання та формальності, необхідні для підписання угоди про Спільний авіаційний простір.

Як повідомляв Укрінформ, Європейська комісія 8 квітня схвалила оновлений проєкт угоди з Україною про спільний авіаційний простір, що відкриває шлях до ухвалення цього документа на рівні Ради ЄС.

Європейський спільний авіаційний простір (САП) – це двостороння угода між ЄС і третіми країнами, що встановлює спільні стандарти безпеки та лібералізує ринкові відносини у сфері авіації, дозволяючи ефективніше та безпечніше використовувати повітряний простір.