Інтернет Асоціація України: 15 років ефективних відповідей на виклики в ІКТ-сфері
22 грудня об 11.30 відбулася прес-конференція на тему: "Інтернет Асоціація України: 15 років ефективних відповідей на виклики в ІКТ-сфері". (Зала 1)
Відео з прес-конференції:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк
Організатор: Інтернет Асоціація України.
Учасники: Олександр Федієнко - голова Правління ІнАУ; Михайло Коміссарук - голова Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами; Іван Пєтухов - голова Комітету ІнАУ з питань ІКТ в освіті.
Підсумкові матеріали:
ІнАУ в 2016 році досліджує запити користувачів з метою індивідуального запуску реклами
Інтернет-асоціація України (ІнАУ) має намір наступного року провести дослідження інтернет-аудиторії з питань реклами в глобальній мережі. Мета дослідження - вивчення інтересів тих або інших категорій інтернет-користувачів з метою спрямованого подання реклами.
Про це на прес-конференції в Укрінформі на тему: "Інтернет-асоціація України: 15 років ефективних відповідей на виклики в ІКТ-сфері" сказав голова комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами Михайло Комісарук.
"Наступного року ми плануємо досліджувати новий сегмент, який з'явився минулого року й активно розвивався в 2015-му. Це сегмент РТБ (Real time bidding). Він відрізняється від тих методів інтернет-реклами, які були до нього, тим, що можна, знаючи параметри, запити, інтереси і соціально-демографічні параметри користувача, показувати йому рекламу індивідуально", - повідомив Комісарук.
Також він додав, що сьогодні є можливість акумулювати знання про інтереси тих або інших категорій інтернет-користувачів.
"Цей напрям зараз активно розвивається, і ми також зацікавлені досліджувати темпи його розвитку і проникнення в Україні. Ми щомісячно вимірюємо соціально-демографічні показники відвідувачів українських сайтів", - підкреслив він.