Економічно обґрунтовані розрахунки рівня зборів при приватному копіюванні та репрографії з урахуванням фактичного скачування контенту українським споживачем
17 вересня, 10:00 - пресконференція на тему «Економічно обґрунтовані розрахунки рівня зборів при приватному копіюванні та репрографії з урахуванням фактичного скачування контенту українським споживачем»
Організатор: Європейська бізнес асоціація.
Учасники: Вікторія Куликова - керівниця напрямків регуляторний, побутова електротехніка Європейської Бізнес Асоціації; Юрій Шоломицький - почесний керівник Центру макроекономічного моделювання Київської школи економіки; Геннадій Сморжевський - голова комітету інтелектуальної власності АПІТУ; Євгенія Близнюк - директорка та засновниця дослідницької компанії Gradus Research.
Коротко. Значні зміни технологій підштовхують до перегляду принципів встановлення зборів за приватне копіювання та репрографію. Розширення доступу до інтернету, як і зміна уподобань домогосподарств, значно змінило спосіб отримання та копіювання аудіовізуальної продукції. Перегляд споживачем контенту з оплатою збору на пристрій, що використовується виключно для онлайн активності, створює прецедент двох платежів за одну й ту ж послугу. Дослідження Київської школи економіки оцінює сучасну відповідність поточних розмірів зборів з імпортованої та виробленої на території України техніки справедливій компенсації авторам за приватне копіювання їхніх творів (аудіо-, відео- та друкованої продукції). При цьому дослідження враховує основні фактори, що визначають фактичну шкоду для авторів та зіставляють її з можливостями споживачів (на підставі соціологічного опитування споживачів щодо фактичного скачування контенту).
Додаткова інформація за телефоном: 063-638-68-71.
Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com
У зв'язку з карантинними обмеженнями кількість місць обмежена.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Підсумкові матеріали:
Українці частіше дивляться YouTube, ніж телебачення – результати дослідження
Майже половина українців на сьогодні користується скопійованою музикою, тобто скачаною з будь-якого пристрою та ресурсу без оплати, а також частіше дивиться YouTube, ніж телебачення.
Про це свідчать результати дослідження, презентовані в Укрінформі під час пресконференції на тему «Економічно обґрунтовані розрахунки рівня зборів при приватному копіюванні та репрографії з урахуванням фактичного скачування контенту українським споживачем».
«Під час дослідження звичок та уподобань щодо користування аудіо, відео та паперового копіювання опитано тисячу жінок та чоловіків від 18 до 60 років. Усі вони мешкають в містах з населенням 50 тисяч жителів та більше», - розповіла директор і засновник дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк.
За її словами, на сьогодні 42% респондентів споживають скопійований музичний контент, тобто скачаний з будь-якого пристрою та ресурсу без оплати. 24% опитаних користуються музикою, отриманою через стримінгові сервіси, 14% придбаною на офіційних носіях інформації, ще 13% - завантажили її з платного ресурсу.
Водночас у структурі споживання музичного контенту все ж домінують стримінгові сервіси - їм надають перевагу 53% опитаних українців. 49% слухають музику, попередньо завантажену на телефон, 42% користуються радіо, 41% слухають музику в YouTube, 24% і 22% за допомогою телевізора і месенджерів відповідно.
Щодо відеоконтенту, то 35% українців, опитаних у рамках дослідження, користуються ним безкоштовно, тобто скопійовують з будь-якого пристрою та ресурсу без оплати. 29% отримали відеоконтент завдяки стримінговим сервісам, 14% придбали на інших ресурсах та 13% - купили вже на офіційних носіях інформації.
В той час 54% опитаних українців найчастіше переглядають відео в YouTube, ще 41% - дивляться телевізор. 40% користуються стримінговими сервісами, 39% - безкоштовними сайтами, 37% опитаних скачують відео на телефон, 31% переглядають його в соціальних мережах та 24% в месенджерах.
Також, як демонструє дослідження, 43% респондентів взагалі не користуються послугами з копіювання, 26% найчастіше копіюють навчальну літературу та відповідні матеріали, 12% - професійну літературу, ще 12% - різноманітні зображення.
Як повідомляв Укрінформ, кіберполіція Івано-Франківської області викрила організатора онлайн-кінотеатру у порушенні авторських прав - фігурант завдав збитків трьом світовим кінокомпаніям більш як на 17 мільйонів гривень.
Відео:
Замовити фото натисніть тут – Фотобанк